Tato bakalářská práce popisuje implementaci počítačové hry v prostředí Unity a slouží i jako její dokumentace. Jedná se o hru založenou na principech algoritmizace. Hráč v grafické podobě vytváří krátké programy, podle kterých se následně vozidlo pohybuje po mapě a plní zadané úkoly. Cílem hry je přiblížit hráči tvorbu jednoduchých algoritmů.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis describes the implemetation of a computer game in the Unity engine and also serves as its documentation. This is a game based on the algorithmization principles. The player creates short programs in graphical form, according to which the vehicle then moves around the map and performs the assigned tasks. The aim of the game is to introduce the player to the creation of simple algorithms.
Klíčová slova
Unity, Počítačová hra, Algoritmus, Programování
Klíčová slova v angličtině
Unity, Computer game, Algorithm, Programming
Rozsah průvodní práce
37
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce popisuje implementaci počítačové hry v prostředí Unity a slouží i jako její dokumentace. Jedná se o hru založenou na principech algoritmizace. Hráč v grafické podobě vytváří krátké programy, podle kterých se následně vozidlo pohybuje po mapě a plní zadané úkoly. Cílem hry je přiblížit hráči tvorbu jednoduchých algoritmů.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis describes the implemetation of a computer game in the Unity engine and also serves as its documentation. This is a game based on the algorithmization principles. The player creates short programs in graphical form, according to which the vehicle then moves around the map and performs the assigned tasks. The aim of the game is to introduce the player to the creation of simple algorithms.
Klíčová slova
Unity, Počítačová hra, Algoritmus, Programování
Klíčová slova v angličtině
Unity, Computer game, Algorithm, Programming
Zásady pro vypracování
Cílem práce bude navrhnout a implementovat jednoduchou počítačovou hru, ve které bude hráč řídit prostřednictvím programů vytvářených z několika základních příkazů robotické vozítko. Hra by měla obsahovat sadu úkolů se stupňující se obtížností, která by umožňovala její využití při výuce základů algoritmizace a programování.
Zásady pro vypracování
Cílem práce bude navrhnout a implementovat jednoduchou počítačovou hru, ve které bude hráč řídit prostřednictvím programů vytvářených z několika základních příkazů robotické vozítko. Hra by měla obsahovat sadu úkolů se stupňující se obtížností, která by umožňovala její využití při výuce základů algoritmizace a programování.
Seznam doporučené literatury
John Sharp: Microsoft Visual C# Step by Step. Microsoft Press, 2018.
Alex Okita: Learning C# Programming with Unity 3D. Routledge, 2014.
Unity Technologies, Unity 3D, http://unity3d.com/
Seznam doporučené literatury
John Sharp: Microsoft Visual C# Step by Step. Microsoft Press, 2018.
Alex Okita: Learning C# Programming with Unity 3D. Routledge, 2014.
Unity Technologies, Unity 3D, http://unity3d.com/
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Cílem práce bylo vytvořit jednoduchou počítačovou hru pro výuku algoritmizace. Student představil již existující řešení, kterými se inspiroval, uvedl použité technologie a popsal svoji aplikaci. Část funkcionality ukázal na několika videích. Po přečtení posudků se komise shodla na hodnocení A.