V mé bakalářské práci se zabývám tématem e-marketingu ve vybrané firmě. Popisuji, jak v současné době e-marketing této firmy vypadá po provedení určitých změn v oblasti e-shopu a webových stránek, a také jaké jsou možné výhledy do budoucna. Zároveň pomocí dotazníkového šetření zjišťuji, jak změny provedené společností vnímají zákazníci. Pro porovnání, jestli se tyto dva pohledy na danou situaci shodují či nikoliv, je přidáno i hodnocení samotného managementu společnosti BS vinařské potřeby. Závěrem doporučuji možnosti vedené ke zlepšení celkového uspokojení zákazníků prostřednictvím internetu na jejich webových stránkách, e-shopu či sociálních sítích a navrhuji možné účinné změny při dosavadně používaných nástrojích během prezentace a fungování v online prostředí.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis, I deal with the topic of e-marketing in a selected company. I describe how the e-marketing of this company looks at the moment after making certain changes in the area of the e-shop and website, as well as what are the possible prospects for the future. At the same time, using a questionnaire survey, I find out how the changes made by the company are perceived by customers. To compare whether these two views of the situation coincide or not, an evaluation of the management of BS vinařské potřeby is also added. In conclusion, I recommend options to improve the overall satisfaction of customers via the Internet on their website, e-shop or social networks and I suggest possible effective changes to the tools used so far during presentation and operation in the online environment.
Klíčová slova
e-marketing, e-shop, webové stránky, web, funkčnosti na e-shopu
Klíčová slova v angličtině
e-marketing, e-shop, website, functionality on e-shop
Rozsah průvodní práce
77 s. (112 652 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
V mé bakalářské práci se zabývám tématem e-marketingu ve vybrané firmě. Popisuji, jak v současné době e-marketing této firmy vypadá po provedení určitých změn v oblasti e-shopu a webových stránek, a také jaké jsou možné výhledy do budoucna. Zároveň pomocí dotazníkového šetření zjišťuji, jak změny provedené společností vnímají zákazníci. Pro porovnání, jestli se tyto dva pohledy na danou situaci shodují či nikoliv, je přidáno i hodnocení samotného managementu společnosti BS vinařské potřeby. Závěrem doporučuji možnosti vedené ke zlepšení celkového uspokojení zákazníků prostřednictvím internetu na jejich webových stránkách, e-shopu či sociálních sítích a navrhuji možné účinné změny při dosavadně používaných nástrojích během prezentace a fungování v online prostředí.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis, I deal with the topic of e-marketing in a selected company. I describe how the e-marketing of this company looks at the moment after making certain changes in the area of the e-shop and website, as well as what are the possible prospects for the future. At the same time, using a questionnaire survey, I find out how the changes made by the company are perceived by customers. To compare whether these two views of the situation coincide or not, an evaluation of the management of BS vinařské potřeby is also added. In conclusion, I recommend options to improve the overall satisfaction of customers via the Internet on their website, e-shop or social networks and I suggest possible effective changes to the tools used so far during presentation and operation in the online environment.
Klíčová slova
e-marketing, e-shop, webové stránky, web, funkčnosti na e-shopu
Klíčová slova v angličtině
e-marketing, e-shop, website, functionality on e-shop
Zásady pro vypracování
V mé bakalářské práci se zabývám tématem e-marketingu ve vybrané firmě. Popisuji, jak v současné době e-marketing této firmy vypadá, a jaké má výhledy do budoucna. Zároveň pomocí dotazníkového šetření zjišťuji, jak online marketing firmy vnímají zaměstnanci, kteří tuto oblast zpracovávají, a hlavně pak samotní zákazníci. Porovnávám, jestli se tyto dva pohledy na danou situaci shodují či nikoliv. Závěrem doporučuji možnosti ke zlepšení celkové komunikaci se zákazníky prostřednictvím internetu na jejich webových stránkách či sociálních sítích a navrhuji možné účinné změny při dosavadně používaných nástrojích během prezentace v online prostředí.
Zásady pro vypracování
V mé bakalářské práci se zabývám tématem e-marketingu ve vybrané firmě. Popisuji, jak v současné době e-marketing této firmy vypadá, a jaké má výhledy do budoucna. Zároveň pomocí dotazníkového šetření zjišťuji, jak online marketing firmy vnímají zaměstnanci, kteří tuto oblast zpracovávají, a hlavně pak samotní zákazníci. Porovnávám, jestli se tyto dva pohledy na danou situaci shodují či nikoliv. Závěrem doporučuji možnosti ke zlepšení celkové komunikaci se zákazníky prostřednictvím internetu na jejich webových stránkách či sociálních sítích a navrhuji možné účinné změny při dosavadně používaných nástrojích během prezentace v online prostředí.
Seznam doporučené literatury
BOČEK, Martin, Daniel JESENSKÝ a Daniela KROFIÁNOVÁ. POP - in-store komunikace v praxi: trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. Praha: Grada Publishing, 2009. Manažer. Marketing. ISBN 978-80-247-2840-7.
HESKOVÁ, Marie, Peter ŠTARCHOŇ. 2009. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5.
HUGHES, Mark, 2006. Buzzmarketing: přimějte lidi, aby o vás mluvili. Praha: Management Press. ISBN 80-7261-153-4.
IHNAT, Štefan, 2016. Kritický pohled na web. Praha: Powerprint. ISBN 978-80-87994-74-0.
SCOTT, David Meerman, 2010. The new rules of marketing and PR: how to use social media, blogs, news releases, online video,. 2nd edition. Hoboken: John Wiley. ISBN 978-0-4705-4781-6.
TASKER, S., 2019. Hashtag Authentic: Finding creativity and building a community on Instagram and beyond. White Lion Publishing. ISBN-13: 978-1911127611.
Seznam doporučené literatury
BOČEK, Martin, Daniel JESENSKÝ a Daniela KROFIÁNOVÁ. POP - in-store komunikace v praxi: trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. Praha: Grada Publishing, 2009. Manažer. Marketing. ISBN 978-80-247-2840-7.
HESKOVÁ, Marie, Peter ŠTARCHOŇ. 2009. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5.
HUGHES, Mark, 2006. Buzzmarketing: přimějte lidi, aby o vás mluvili. Praha: Management Press. ISBN 80-7261-153-4.
IHNAT, Štefan, 2016. Kritický pohled na web. Praha: Powerprint. ISBN 978-80-87994-74-0.
SCOTT, David Meerman, 2010. The new rules of marketing and PR: how to use social media, blogs, news releases, online video,. 2nd edition. Hoboken: John Wiley. ISBN 978-0-4705-4781-6.
TASKER, S., 2019. Hashtag Authentic: Finding creativity and building a community on Instagram and beyond. White Lion Publishing. ISBN-13: 978-1911127611.