Cílem mé práce je vytvoření zásobníku 24 pohybových her s přesahem do učiva přírodopisu. Tyto hry lze využít v hodinách tělesné výchovy, hodinách přírodopisu a v neposlední řadě ve školních pobytech v přírodě. Tyto hry jsou díky charakteru přírodopisných otázek zaměřeny na žáky 6. a 7. třídy základní školy, tedy na žáky ve věku od 11 do 13 let. Hry jsou zaměřeny na rozvoj především rychlosti, reakce, koordinace a zároveň prohlubují učivo přírodopisu. Teoretická část práce obsahuje pojmy týkající se pohybových her a školní tělesné výchovy. V rámci praktické části bylo natočeno všech 24 her v zásobníku.
Anotace v angličtině
The main goal of my theses was to create a set of 24 movement games with an overlap in biology. These games can be used in physical education classes, science classes and school stay in nature. Because of the character of the biology questions games are intended for children in the 6th and 7th grades of primary school, i.e., children aged between 11 and 13. Games are primary focused on development of speed, reaction, coordination and at the same time on biology issues. The theoretical part of the work includes terms regarding movement games and physical education. As part of the practical part, all 24 games were filmed.
Klíčová slova
Pohybové hry, přírodopis, sportovní příprava dětí, tělesná výchova, mezipředmětové vztahy
Klíčová slova v angličtině
Movement games, biology, sport preparation of children, physical education, intersubject relations
Rozsah průvodní práce
62s. (70 078 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé práce je vytvoření zásobníku 24 pohybových her s přesahem do učiva přírodopisu. Tyto hry lze využít v hodinách tělesné výchovy, hodinách přírodopisu a v neposlední řadě ve školních pobytech v přírodě. Tyto hry jsou díky charakteru přírodopisných otázek zaměřeny na žáky 6. a 7. třídy základní školy, tedy na žáky ve věku od 11 do 13 let. Hry jsou zaměřeny na rozvoj především rychlosti, reakce, koordinace a zároveň prohlubují učivo přírodopisu. Teoretická část práce obsahuje pojmy týkající se pohybových her a školní tělesné výchovy. V rámci praktické části bylo natočeno všech 24 her v zásobníku.
Anotace v angličtině
The main goal of my theses was to create a set of 24 movement games with an overlap in biology. These games can be used in physical education classes, science classes and school stay in nature. Because of the character of the biology questions games are intended for children in the 6th and 7th grades of primary school, i.e., children aged between 11 and 13. Games are primary focused on development of speed, reaction, coordination and at the same time on biology issues. The theoretical part of the work includes terms regarding movement games and physical education. As part of the practical part, all 24 games were filmed.
Klíčová slova
Pohybové hry, přírodopis, sportovní příprava dětí, tělesná výchova, mezipředmětové vztahy
Klíčová slova v angličtině
Movement games, biology, sport preparation of children, physical education, intersubject relations
Zásady pro vypracování
Hlavním cílem mé bakalářské práce bude vymyšlení různých pohybových her (převážně v oblasti házené). V těchto hrách budou zařazeny otázky z biologie pro různé věkové kategorie. Cílem těchto her bude rozvinutí pohybových schopností dětí (žáků) v jednotlivých cvičení (přihrávka, driblink apod.) a prohloubení znalostí z učiva biologie.
Zásady pro vypracování
Hlavním cílem mé bakalářské práce bude vymyšlení různých pohybových her (převážně v oblasti házené). V těchto hrách budou zařazeny otázky z biologie pro různé věkové kategorie. Cílem těchto her bude rozvinutí pohybových schopností dětí (žáků) v jednotlivých cvičení (přihrávka, driblink apod.) a prohloubení znalostí z učiva biologie.