Tento bakalářský projekt se zabývá tvorbou letního tábora. Projekt má několik cílů: poznávat nové přátele, poznávat nové prostředí a přírodu, rozvíjet spolupráci, učit se samostatnosti bavit se s ostatními, učit se novým dovednostem a znalostem, vzájemně si pomáhat, rozvíjet pohybové dovednosti, rozvíjet fantazii, paměť a smysluplně využívat volný čas účastníků. První kapitola je zaměřena na historii města Němčice nad Hanou a Střediska volného času Orion. Druhá kapitola se zabývá nejen charakteristikami projektu a jeho cílem, ale také umístěním realizace projektu, personálním a finančním zabezpečením, bodovacím systémem či řešením aktivit při nepřízni počasí. Třetí kapitola obsahuje návrh táborových aktivit na jeden týden. Každá aktivita zahrnuje cíl, motivaci, trvání, nástroje, bodovací systém a popis.
Anotace v angličtině
This bachelor project deals with the summer camp creation. The project has several goals: meeting new friends, getting to know a new environment and nature, developing cooperation, learning independence, having fun with others, learning new skills and knowledge, helping each other, developing movement skills, fantasy and memory, and also learning how to meaningfully use free time of the participants. The first chapter is focused on the history of the town Němčice nad Hanou and Orion (leisure centre) itself. The second chapter deals not only with the characteristics of the project and its goal, but also the location of the project implementation, personnel and financial security, scoring system and bad weather solutions. The third chapter contains the proposal of camp activities for one week. Each activity includes the goal, motivation, duration, tools, scoring system and description.
Klíčová slova
tábor, celotáborová hra, hra, léto, letní tábor, zážitek
Tento bakalářský projekt se zabývá tvorbou letního tábora. Projekt má několik cílů: poznávat nové přátele, poznávat nové prostředí a přírodu, rozvíjet spolupráci, učit se samostatnosti bavit se s ostatními, učit se novým dovednostem a znalostem, vzájemně si pomáhat, rozvíjet pohybové dovednosti, rozvíjet fantazii, paměť a smysluplně využívat volný čas účastníků. První kapitola je zaměřena na historii města Němčice nad Hanou a Střediska volného času Orion. Druhá kapitola se zabývá nejen charakteristikami projektu a jeho cílem, ale také umístěním realizace projektu, personálním a finančním zabezpečením, bodovacím systémem či řešením aktivit při nepřízni počasí. Třetí kapitola obsahuje návrh táborových aktivit na jeden týden. Každá aktivita zahrnuje cíl, motivaci, trvání, nástroje, bodovací systém a popis.
Anotace v angličtině
This bachelor project deals with the summer camp creation. The project has several goals: meeting new friends, getting to know a new environment and nature, developing cooperation, learning independence, having fun with others, learning new skills and knowledge, helping each other, developing movement skills, fantasy and memory, and also learning how to meaningfully use free time of the participants. The first chapter is focused on the history of the town Němčice nad Hanou and Orion (leisure centre) itself. The second chapter deals not only with the characteristics of the project and its goal, but also the location of the project implementation, personnel and financial security, scoring system and bad weather solutions. The third chapter contains the proposal of camp activities for one week. Each activity includes the goal, motivation, duration, tools, scoring system and description.
Klíčová slova
tábor, celotáborová hra, hra, léto, letní tábor, zážitek
Student pracuje systematicky a samostatně. Při zpracovávání kvalifikační práce se řídí pokyny vedoucího práce.
Student pravidelně (minimálně jednou měsíčně) konzultuje se svým vedoucím práce výsledky své činnosti na kvalifikační práci.
Nejpozději do ukončení výuky v zimním semestru (obvykle na konci prosince) posledního ročníku studia studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci osnovu kvalifikační práce a text všech kapitol na odpovídající gramatické a stylistické úrovni. Po schválení textů všech kapitol kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu první zápočet (KKV/PPBP1 nebo KKV/KPBP1).
Nejpozději na konci ledna posledního ročníku studia studující aktualizuje název práce ve STAGu a předá jej v písemné podobě k podpisu vedoucímu práce.
Nejpozději 1 měsíc před termínem do kterého je potřeba splnit všechny studijní povinnosti studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci a schválení celou kvalifikační práci na odpovídající gramatické a stylistické úrovni. Po schválení celé kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu třetí zápočet (KKV/PPBP2 nebo KKV/KPBP2).
Vedoucí práce stanovuje rozsah a počet konzultací dle potřeb studujícího s ohledem na své časové možnosti. Opakované neplnění těchto zásad pro vypracování ze strany studujícího opravňuje vedoucího práce k odstoupení od vedení kvalifikační práce.
Zásady pro vypracování
Student pracuje systematicky a samostatně. Při zpracovávání kvalifikační práce se řídí pokyny vedoucího práce.
Student pravidelně (minimálně jednou měsíčně) konzultuje se svým vedoucím práce výsledky své činnosti na kvalifikační práci.
Nejpozději do ukončení výuky v zimním semestru (obvykle na konci prosince) posledního ročníku studia studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci osnovu kvalifikační práce a text všech kapitol na odpovídající gramatické a stylistické úrovni. Po schválení textů všech kapitol kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu první zápočet (KKV/PPBP1 nebo KKV/KPBP1).
Nejpozději na konci ledna posledního ročníku studia studující aktualizuje název práce ve STAGu a předá jej v písemné podobě k podpisu vedoucímu práce.
Nejpozději 1 měsíc před termínem do kterého je potřeba splnit všechny studijní povinnosti studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci a schválení celou kvalifikační práci na odpovídající gramatické a stylistické úrovni. Po schválení celé kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu třetí zápočet (KKV/PPBP2 nebo KKV/KPBP2).
Vedoucí práce stanovuje rozsah a počet konzultací dle potřeb studujícího s ohledem na své časové možnosti. Opakované neplnění těchto zásad pro vypracování ze strany studujícího opravňuje vedoucího práce k odstoupení od vedení kvalifikační práce.