Autorka si v rámci výzkumného šetření stanovila tři výzkumné otázky: Spokojenost seniorů s včasností a návazností metod poskytované rehabilitace, nápomoc rehabilitace v sociální integraci seniorů po iktu, míra, úroveň informovanosti o možnostech rehabilitace u seniorů po iktu. Cílem je popsat a porovnat případy seniorů s omezením hybnosti po iktu z hlediska včasnosti a návaznosti metod poskytované rehabilitace ve speciálně pedagogickém kontextu, a zjistit u těchto případů spokojenost s koordinovanou rehabilitací, informovaností o ní a možnostech péče a pomoci.
Anotace v angličtině
As part of the research survey, the author set out three research areas saturating three research questions: Satisfaction of seniors with timeliness and continuity of methods of provided rehabilitation, assistance of rehabilitation in the social integration of seniors after stroke, rate, level of awareness of rehabilitation options in seniors after stroke. The aim is to describe and compare cases of seniors with limited mobility in terms of timeliness and continuity of rehabilitation methods in a special pedagogical context, and to find satisfaction with coordinated rehabilitation, aWareness of it and possibilities of care and assistance options.
Klíčová slova
Cévní mozková příhoda, omezení hybnosti, koordinovaná rehabilitace, informovanost, sociální integrace
Klíčová slova v angličtině
Stroke (cerebrovascular accident), limited ability to move coordinated rehabilitation, awareness social integration
Rozsah průvodní práce
42
Jazyk
CZ
Anotace
Autorka si v rámci výzkumného šetření stanovila tři výzkumné otázky: Spokojenost seniorů s včasností a návazností metod poskytované rehabilitace, nápomoc rehabilitace v sociální integraci seniorů po iktu, míra, úroveň informovanosti o možnostech rehabilitace u seniorů po iktu. Cílem je popsat a porovnat případy seniorů s omezením hybnosti po iktu z hlediska včasnosti a návaznosti metod poskytované rehabilitace ve speciálně pedagogickém kontextu, a zjistit u těchto případů spokojenost s koordinovanou rehabilitací, informovaností o ní a možnostech péče a pomoci.
Anotace v angličtině
As part of the research survey, the author set out three research areas saturating three research questions: Satisfaction of seniors with timeliness and continuity of methods of provided rehabilitation, assistance of rehabilitation in the social integration of seniors after stroke, rate, level of awareness of rehabilitation options in seniors after stroke. The aim is to describe and compare cases of seniors with limited mobility in terms of timeliness and continuity of rehabilitation methods in a special pedagogical context, and to find satisfaction with coordinated rehabilitation, aWareness of it and possibilities of care and assistance options.
Klíčová slova
Cévní mozková příhoda, omezení hybnosti, koordinovaná rehabilitace, informovanost, sociální integrace
Klíčová slova v angličtině
Stroke (cerebrovascular accident), limited ability to move coordinated rehabilitation, awareness social integration
Zásady pro vypracování
Sběr dat a prostudování literatury
Zpracování teoretické části
Sběr dat a praktická část
Pravidelné konzultace
Zásady pro vypracování
Sběr dat a prostudování literatury
Zpracování teoretické části
Sběr dat a praktická část
Pravidelné konzultace
Seznam doporučené literatury
Hendl,J.Kvalitativní výzkum. Základní metody a aplikace. Praha: Portál, 2005 ISBN 80-7367-040-2
Jesenský,J. Základy komprehenzivní speciální pedagogiky.1.vyd.Hradec Králové: Gaudeamus, 2000. ISBN 80-7041-1946-1.
Ludíková, L., Fink, M., Horváthová, I., Hutyrová, M., Kantor, J., Majerová, H., Regec, V., Růžička, M., Tomalová, P., Gebauerová, M., Klusová, K., Laštovičková, V., Opavová, K. Kvalita života osob se speciálními potřebami. Olomouc : Univerzita Palackého, 2013. ISBN 978-80-244-3827-6.
Ludíková, L., Kantor, J., Stejskalová, K., Majerová, H., Malinovská, O., Tomalová, P., Lacková, K., Fink, M. Výzkum kvality života vybraných skupin osob se speciálními potřebami. Olomouc : Univerzita Palackého, 2014. ISBN 978-80-244-4296-9.
Seznam doporučené literatury
Hendl,J.Kvalitativní výzkum. Základní metody a aplikace. Praha: Portál, 2005 ISBN 80-7367-040-2
Jesenský,J. Základy komprehenzivní speciální pedagogiky.1.vyd.Hradec Králové: Gaudeamus, 2000. ISBN 80-7041-1946-1.
Ludíková, L., Fink, M., Horváthová, I., Hutyrová, M., Kantor, J., Majerová, H., Regec, V., Růžička, M., Tomalová, P., Gebauerová, M., Klusová, K., Laštovičková, V., Opavová, K. Kvalita života osob se speciálními potřebami. Olomouc : Univerzita Palackého, 2013. ISBN 978-80-244-3827-6.
Ludíková, L., Kantor, J., Stejskalová, K., Majerová, H., Malinovská, O., Tomalová, P., Lacková, K., Fink, M. Výzkum kvality života vybraných skupin osob se speciálními potřebami. Olomouc : Univerzita Palackého, 2014. ISBN 978-80-244-4296-9.