Bakalářská práce se zabývá tématem vizuálního stylu z oblasti grafického designu. Text práce řeší celkový proces, grafické zákonitosti a možnosti tvorby jednotného vizuálního stylu. Poslední část se zabývá autorskou tvorbou všech náležitostí a aplikace vizuálního stylu na konkrétní kavárnu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the graphic design topic of making brand visual identity. The text of the thesis deals with the overall branding process, graphic design regularities and further possibilities of creating a unified visual style of the brand. The last part of the thesis contains and deals with the author's work and application of the visual style to the specific café.
Bakalářská práce se zabývá tématem vizuálního stylu z oblasti grafického designu. Text práce řeší celkový proces, grafické zákonitosti a možnosti tvorby jednotného vizuálního stylu. Poslední část se zabývá autorskou tvorbou všech náležitostí a aplikace vizuálního stylu na konkrétní kavárnu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the graphic design topic of making brand visual identity. The text of the thesis deals with the overall branding process, graphic design regularities and further possibilities of creating a unified visual style of the brand. The last part of the thesis contains and deals with the author's work and application of the visual style to the specific café.
Bakalářská práce bude obsahovat teoretickou a praktickou část. Teoretická část bude zaměřena na rešerši dané problematiky, bude obsahovat textovou a obrazovou dokumentaci postupu vlastní práce (skici, návrhy) a grafickou přílohu (dokumentace realizace výsledné práce). Praktickou část bude představovat logo kavárny, manuál grafických konstant a vybrané aplikace. Součástí bude i poster ve formátu B1. Bakalářská práce bude pravidelně konzultována s vedoucím BP. Dokumentační část bude vytištěna a svázána v jednom svazu a ve dvou vyhotoveních. Do každého svazku bude vloženo CD s vlastní prací a s obrazovou dokumentací v tiskovém rozlišení (min. A4, 300 ppi).
Zásady pro vypracování
Bakalářská práce bude obsahovat teoretickou a praktickou část. Teoretická část bude zaměřena na rešerši dané problematiky, bude obsahovat textovou a obrazovou dokumentaci postupu vlastní práce (skici, návrhy) a grafickou přílohu (dokumentace realizace výsledné práce). Praktickou část bude představovat logo kavárny, manuál grafických konstant a vybrané aplikace. Součástí bude i poster ve formátu B1. Bakalářská práce bude pravidelně konzultována s vedoucím BP. Dokumentační část bude vytištěna a svázána v jednom svazu a ve dvou vyhotoveních. Do každého svazku bude vloženo CD s vlastní prací a s obrazovou dokumentací v tiskovém rozlišení (min. A4, 300 ppi).
Seznam doporučené literatury
Dot Line Shape: The Basic Elements of Design and Illustration. Hong Kong: Victionary Workshop, 2020. ISBN 978-988-79034-6-8.
HERRIOTT, Luke. 1000 restaurací, kaváren a barů: od značky po logo a vše ostatní, co patří k tématu. V Praze: Slovart, c2007. ISBN 978-80-7209-942-9.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo & corporate identity. 3., přeprac. vyd. Praha: Kafka design, c2014. ISBN 978-80-260-6771-9.
AMBROSE, Gavin a Paul HARRIS. Grafický design: designové myšlení. Brno: Computer Press, 2011. Základy designu. ISBN 978-80-251-3245-6.
KUPKOVÁ, Zuzana. Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky: Ways of using graphic design in brand building and brand management : teze dizertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2016. ISBN 978-80-7454-617-4.
SLADE-BROOKING, Catharine. Creating a Brand Identity: A Guide for Designers. London, 2015. ISBN 178-06-7562-3.
Seznam doporučené literatury
Dot Line Shape: The Basic Elements of Design and Illustration. Hong Kong: Victionary Workshop, 2020. ISBN 978-988-79034-6-8.
HERRIOTT, Luke. 1000 restaurací, kaváren a barů: od značky po logo a vše ostatní, co patří k tématu. V Praze: Slovart, c2007. ISBN 978-80-7209-942-9.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo & corporate identity. 3., přeprac. vyd. Praha: Kafka design, c2014. ISBN 978-80-260-6771-9.
AMBROSE, Gavin a Paul HARRIS. Grafický design: designové myšlení. Brno: Computer Press, 2011. Základy designu. ISBN 978-80-251-3245-6.
KUPKOVÁ, Zuzana. Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky: Ways of using graphic design in brand building and brand management : teze dizertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2016. ISBN 978-80-7454-617-4.
SLADE-BROOKING, Catharine. Creating a Brand Identity: A Guide for Designers. London, 2015. ISBN 178-06-7562-3.