Tato bakalářská práce se zaměřuje na vzdělávací aktivity distanční výuky, které byly začleněny učiteli do výuky anglického jazyka v době distančního vzdělávání. Teoretická část této práce rozebírá specifika pojmu distanční vzdělávání a zaznamenává dobu změn opatření způsobené onemocněním Covid-19. Empirická část se zaměřuje na data získané formou dotazníku. Dotazník je kombinací kvalitativního a kvantitativního výzkumu s cílem analyzovat vzdělávací aktivity na dálku.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the remote learning activities at the lower secondary level that teachers chose to incorporate into their English lessons during remote learning. The theoretical part discusses the specifics of remote learning and introduces a historical footprint of Covid-19 education regulations. The empirical part focuses on the data collected from a questionnaire. The questionnaire combines a qualitative and quantitative approach to analyse the remote learning activities.
Klíčová slova
Výuka na dálku, distanční výuka, anglický jazyk, online výuka, vzdělávací aktivity, vzdělávací aktivity distanční výuky, výuka v době Covid-19
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vzdělávací aktivity distanční výuky, které byly začleněny učiteli do výuky anglického jazyka v době distančního vzdělávání. Teoretická část této práce rozebírá specifika pojmu distanční vzdělávání a zaznamenává dobu změn opatření způsobené onemocněním Covid-19. Empirická část se zaměřuje na data získané formou dotazníku. Dotazník je kombinací kvalitativního a kvantitativního výzkumu s cílem analyzovat vzdělávací aktivity na dálku.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the remote learning activities at the lower secondary level that teachers chose to incorporate into their English lessons during remote learning. The theoretical part discusses the specifics of remote learning and introduces a historical footprint of Covid-19 education regulations. The empirical part focuses on the data collected from a questionnaire. The questionnaire combines a qualitative and quantitative approach to analyse the remote learning activities.
Klíčová slova
Výuka na dálku, distanční výuka, anglický jazyk, online výuka, vzdělávací aktivity, vzdělávací aktivity distanční výuky, výuka v době Covid-19
Tato bakalářská práce bude rozebírat vzdělávací aktivity učitelů anglického jazyka, které byly začleněny do distanční výuky během pandemie viru Covid-19. Práce bude vedena jako kvalitativní výzkum formou dotazníku. Výsledkem práce budou různé druhy pojetí výuky a začleňování vzdělávacích aktivit učitelů do výuky anglického jazyka.
Zásady pro vypracování
Tato bakalářská práce bude rozebírat vzdělávací aktivity učitelů anglického jazyka, které byly začleněny do distanční výuky během pandemie viru Covid-19. Práce bude vedena jako kvalitativní výzkum formou dotazníku. Výsledkem práce budou různé druhy pojetí výuky a začleňování vzdělávacích aktivit učitelů do výuky anglického jazyka.
Seznam doporučené literatury
CHRÁSKA, M. (2007). Metody pedagogického výzkumu. Praha: Grada.
NELEŠOVSKÁ, Alena (2005). Pedagogická komunikace v teorii a praxi. Praha: Grada, Pedagogika (Grada)
NARASAIAH, M. Lakshmi. (2007). Information communication technology and education. London: Discovery Publishing house.
ANDERSON, T. (2008). The theory and practice of online learning. Athabasca University Press.
Fields, A., & Hartnett, M. (2018). Digital Fluency in Open, Flexible and Distance Learning. Journal of Open, Flexible and Distance Learning
CARLINER, S. (2004). An overview of online learning, second edition (2nd ed.). Human Resource Development Press.
POPELÁŘOVÁ, M. (2020). Jak zvládnout výuku po uzavření škol: tipy na online aplikace. https://perpetuum.cz/2020/03/jak-zvladnout-vyuku-po-uzavreni-skol-tipy-na-online-aplikace/
Tomar, D. A. (2018). Synchronous learning vs. asynchronous learning in online education. https://thebestschools.org/magazine/synchronous-vs-asynchronous-education/
LOJOVÁ, Gabriela, and Kateřina VLČKOVÁ (2011). Styly a strategie učení ve výuce cizích jazyků. Praha: Portál.
RICHARDS, Jack C., and Theodore S. RODGERS (2001). Approaches and Methods in Language Teaching. Cambridge: Cambridge UP, 2001
Seznam doporučené literatury
CHRÁSKA, M. (2007). Metody pedagogického výzkumu. Praha: Grada.
NELEŠOVSKÁ, Alena (2005). Pedagogická komunikace v teorii a praxi. Praha: Grada, Pedagogika (Grada)
NARASAIAH, M. Lakshmi. (2007). Information communication technology and education. London: Discovery Publishing house.
ANDERSON, T. (2008). The theory and practice of online learning. Athabasca University Press.
Fields, A., & Hartnett, M. (2018). Digital Fluency in Open, Flexible and Distance Learning. Journal of Open, Flexible and Distance Learning
CARLINER, S. (2004). An overview of online learning, second edition (2nd ed.). Human Resource Development Press.
POPELÁŘOVÁ, M. (2020). Jak zvládnout výuku po uzavření škol: tipy na online aplikace. https://perpetuum.cz/2020/03/jak-zvladnout-vyuku-po-uzavreni-skol-tipy-na-online-aplikace/
Tomar, D. A. (2018). Synchronous learning vs. asynchronous learning in online education. https://thebestschools.org/magazine/synchronous-vs-asynchronous-education/
LOJOVÁ, Gabriela, and Kateřina VLČKOVÁ (2011). Styly a strategie učení ve výuce cizích jazyků. Praha: Portál.
RICHARDS, Jack C., and Theodore S. RODGERS (2001). Approaches and Methods in Language Teaching. Cambridge: Cambridge UP, 2001