Diplomová práce se zabývá vzděláváním na základních školách s využitím e-learningových nástrojů během doby koronavirové. V teoretické části je přiblížen pojem e-learning a představeny konkrétní e-learningové nástroje. V rámci dotazníkového šetření jsou analyzovány odpovědi žáků a pedagogů, jakým způsobem byly e-learningové nástroje během
pandemie využity.
Anotace v angličtině
The thesis deals with education in primary school using e-learning tools during the coronavirus era. In the theoretical part the concept of e-learning is explained and specific e-learning tools are presented. In a questionnaire survey, the responses of pupils and teachers are analyzed as to how they used e-learning tools during the pandemic.
Klíčová slova
e-learning, distanční vzdělávání, základní škola, synchronní a asynchronní vzdělávání, pandemie Covid-19, platformy, aplikace, systémy
Klíčová slova v angličtině
e-learning, distance education, primary school, synchronous and asynchronous education, the pandemic Covid-19, platform, application, systems
Rozsah průvodní práce
117
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá vzděláváním na základních školách s využitím e-learningových nástrojů během doby koronavirové. V teoretické části je přiblížen pojem e-learning a představeny konkrétní e-learningové nástroje. V rámci dotazníkového šetření jsou analyzovány odpovědi žáků a pedagogů, jakým způsobem byly e-learningové nástroje během
pandemie využity.
Anotace v angličtině
The thesis deals with education in primary school using e-learning tools during the coronavirus era. In the theoretical part the concept of e-learning is explained and specific e-learning tools are presented. In a questionnaire survey, the responses of pupils and teachers are analyzed as to how they used e-learning tools during the pandemic.
Klíčová slova
e-learning, distanční vzdělávání, základní škola, synchronní a asynchronní vzdělávání, pandemie Covid-19, platformy, aplikace, systémy
Klíčová slova v angličtině
e-learning, distance education, primary school, synchronous and asynchronous education, the pandemic Covid-19, platform, application, systems
Zásady pro vypracování
Analýza dostupné odborné literatury a dalších zdrojů
Zpracování teoretické báze práce
Příprava výzkumného šetření
Realizace šetření, prezentace výsledků a jejich interpretace
Závěr
Zásady pro vypracování
Analýza dostupné odborné literatury a dalších zdrojů
Zpracování teoretické báze práce
Příprava výzkumného šetření
Realizace šetření, prezentace výsledků a jejich interpretace
Závěr
Seznam doporučené literatury
VANĚK, Jindřich. E-learning, jedna z cest k moderním formám vzdělávání. V Karviné: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2008. ISBN 978-80-7248-471-3.
ZOUNEK, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. Brno: Masarykova univerzita, 2009. ISBN 978-80-210-5123-2.
HONZÁK, Radkin, Karel DRBAL, Václav CÍLEK, et al. Doba koronavirová. Praha: Zeď, [2020]. ISBN 978-80-907674-4-7.
KLEMENT Milan, DOSTÁL Jiří, Teorie, východiska, principy a rozvoj distančního vzdělávání realizovaného formou e-learningu, Univerzita Palackého v Olomouci, 2018, ISBN 978-80-244-5353-8
ČAPEK, Robert. Moderní didaktika: lexikon výukových a hodnoticích metod. Praha: Grada, 2015. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-3450-7.
Seznam doporučené literatury
VANĚK, Jindřich. E-learning, jedna z cest k moderním formám vzdělávání. V Karviné: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2008. ISBN 978-80-7248-471-3.
ZOUNEK, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. Brno: Masarykova univerzita, 2009. ISBN 978-80-210-5123-2.
HONZÁK, Radkin, Karel DRBAL, Václav CÍLEK, et al. Doba koronavirová. Praha: Zeď, [2020]. ISBN 978-80-907674-4-7.
KLEMENT Milan, DOSTÁL Jiří, Teorie, východiska, principy a rozvoj distančního vzdělávání realizovaného formou e-learningu, Univerzita Palackého v Olomouci, 2018, ISBN 978-80-244-5353-8
ČAPEK, Robert. Moderní didaktika: lexikon výukových a hodnoticích metod. Praha: Grada, 2015. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-3450-7.