Magisterská diplomová práce se věnuje zájmovému vzdělávání dospělých. Teoretická část představuje zájmové vzdělávání dospělých a učitele základních škol jako jednu z cílových skupin zájmového vzdělávání dospělých. Empirická část je založena na kvalitativní metodologii. Prostřednictvím rozhovorů jsou analyzovány aktivity, kterými se učitelé zabývají ve svém volném čase a zda-li se věnují také zájmově vzdělávacím aktivitám.
Anotace v angličtině
The master´s thesis is dedicated to interest adult education. The theoretical part present interest adult education and primary school teachers as one of the target groups of interest adult education. The empirical part is based on qualitative methodology. Through interviews, the activities that teachers deal with in their leisure time and whether they also engage in interest education activities are analysed.
Magisterská diplomová práce se věnuje zájmovému vzdělávání dospělých. Teoretická část představuje zájmové vzdělávání dospělých a učitele základních škol jako jednu z cílových skupin zájmového vzdělávání dospělých. Empirická část je založena na kvalitativní metodologii. Prostřednictvím rozhovorů jsou analyzovány aktivity, kterými se učitelé zabývají ve svém volném čase a zda-li se věnují také zájmově vzdělávacím aktivitám.
Anotace v angličtině
The master´s thesis is dedicated to interest adult education. The theoretical part present interest adult education and primary school teachers as one of the target groups of interest adult education. The empirical part is based on qualitative methodology. Through interviews, the activities that teachers deal with in their leisure time and whether they also engage in interest education activities are analysed.
Diplomová práce je zaměřena na problematiku zájmového vzdělávání dospělých, konkrétně na zájmové vzdělávání učitelů základních škol. Cílem práce je zjistit, jak tráví učitelé svůj volný čas a zda-li a jak se v jeho rámci také zájmově vzdělávájí. V souvislosti s tématem a zvolenými cíli byl zvolen kvalitativní výzkum, konkrétně se bude jednat o polo-strukturované rozhovory, které budou následně analyzovány pomocí kódů a kategorií.
Zásady pro vypracování
Diplomová práce je zaměřena na problematiku zájmového vzdělávání dospělých, konkrétně na zájmové vzdělávání učitelů základních škol. Cílem práce je zjistit, jak tráví učitelé svůj volný čas a zda-li a jak se v jeho rámci také zájmově vzdělávájí. V souvislosti s tématem a zvolenými cíli byl zvolen kvalitativní výzkum, konkrétně se bude jednat o polo-strukturované rozhovory, které budou následně analyzovány pomocí kódů a kategorií.
Seznam doporučené literatury
Lukas, J. (2007). Vývoj učitele: Přehled relevantních teorií a výzkumů. Pedagogika. LVII., 4, 364-375.
Průcha, J. (2002). Učitel. Současné poznatky o profesi. Praha: Portál.