L'objectif principal de ce mémoire repose sur la comparaison des communication marketing de deux centres de yoga : studio tch?que Studio Bart et studio français Dharma Yoga. Premi?rement, nous décrivons les principes de la stratégie marketing quant ? la communication marketing. Dans la suite, nous présentons les deux studios, leurs stratégies et relations publiques. Les résultats du sondage mené entre leurs clients sont présentés dans la partie pratique. Finalement, l'efficacité et les aspects ? améliorer sont mentionnés.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to compare two marketing communications: communication of Czech yoga centre Studio Bart and communication of French yoga centre Dharma Yoga. First, the principles of marketing strategy and marketing communication are introduced. Next, the two studios are described by focusing on their marketing strategies and public relations. A client survey evaluates these strategies in the practical part. Finally, the two yoga centres are compared as far as their level of marketing effectiveness is concerned and potential aspects to improve are mentioned.
Klíčová slova
marketing du sport, communication marketing, fidélisation clients, communication en ligne, stratégie marketing, marketing du centre de yoga
Klíčová slova v angličtině
sport marketing, the marketing of sport, marketing communication, client loyalty, online communication, marketing strategy, marketing in yoga centre
Rozsah průvodní práce
68 stran (104 857 znaků)
Jazyk
FR
Anotace
L'objectif principal de ce mémoire repose sur la comparaison des communication marketing de deux centres de yoga : studio tch?que Studio Bart et studio français Dharma Yoga. Premi?rement, nous décrivons les principes de la stratégie marketing quant ? la communication marketing. Dans la suite, nous présentons les deux studios, leurs stratégies et relations publiques. Les résultats du sondage mené entre leurs clients sont présentés dans la partie pratique. Finalement, l'efficacité et les aspects ? améliorer sont mentionnés.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to compare two marketing communications: communication of Czech yoga centre Studio Bart and communication of French yoga centre Dharma Yoga. First, the principles of marketing strategy and marketing communication are introduced. Next, the two studios are described by focusing on their marketing strategies and public relations. A client survey evaluates these strategies in the practical part. Finally, the two yoga centres are compared as far as their level of marketing effectiveness is concerned and potential aspects to improve are mentioned.
Klíčová slova
marketing du sport, communication marketing, fidélisation clients, communication en ligne, stratégie marketing, marketing du centre de yoga
Klíčová slova v angličtině
sport marketing, the marketing of sport, marketing communication, client loyalty, online communication, marketing strategy, marketing in yoga centre
Zásady pro vypracování
V této bakalářské práci bude představeno české jóga studio StudioBart a francouzské Dharma yoga centre především z pohledu komunikace se zákazníky a propagace jejich služeb. Budou prozkoumány rozdílné a podobné metody, jimiž se tato dvě centra snaží zaujmout širokou veřejnost a jimiž dosahují vyšší výnosnosti. Teoretická část uvede zásady marketingové komunikace a také popíše sortiment obou studií. Představí sport marketing a jeho principy. Poté sé rovněž zaměří na prostředky marketingové komunikace, které vybrané podniky používají.
Praktická část zjistí, jaké jsou výsledky teoretické části v praxi.
Na závěr bude zhodnocena kvalita marketingové komunikace české i francouzské strany a budou doporučena případná vylepšení.
Zásady pro vypracování
V této bakalářské práci bude představeno české jóga studio StudioBart a francouzské Dharma yoga centre především z pohledu komunikace se zákazníky a propagace jejich služeb. Budou prozkoumány rozdílné a podobné metody, jimiž se tato dvě centra snaží zaujmout širokou veřejnost a jimiž dosahují vyšší výnosnosti. Teoretická část uvede zásady marketingové komunikace a také popíše sortiment obou studií. Představí sport marketing a jeho principy. Poté sé rovněž zaměří na prostředky marketingové komunikace, které vybrané podniky používají.
Praktická část zjistí, jaké jsou výsledky teoretické části v praxi.
Na závěr bude zhodnocena kvalita marketingové komunikace české i francouzské strany a budou doporučena případná vylepšení.
Seznam doporučené literatury
HUNTER, Jason D. et Eric C. SCHWARZ. 2013. Advanced theory and practice in sport marketing. 2. Abingdon, Oxon, USA, Canada: Routledge. ISBN 978-0-203-12338-6.
BEECH, John a Simon CHADWICK. 2007. The marketing of sport. Harlow, England: Pearson Higher Ed. ISBN 9781405898812.
FORET, Miroslav. 2003. Marketingová komunikace / Miroslav Foret. 1. Brno: Computer Press. ISBN 8072268112.
Seznam doporučené literatury
HUNTER, Jason D. et Eric C. SCHWARZ. 2013. Advanced theory and practice in sport marketing. 2. Abingdon, Oxon, USA, Canada: Routledge. ISBN 978-0-203-12338-6.
BEECH, John a Simon CHADWICK. 2007. The marketing of sport. Harlow, England: Pearson Higher Ed. ISBN 9781405898812.
FORET, Miroslav. 2003. Marketingová komunikace / Miroslav Foret. 1. Brno: Computer Press. ISBN 8072268112.