Tato bakalářská práce se zabývá postoji učitelů k integraci žáků s tělesným postižením do hodin tělesné výchovy. Pro tuto práci byl výzkumným souborem zvolen dotazník ATIPDPE-L a pro jeho vypracováni byli oslovení učitelé tělesné výchovy. Cílem práce je zjistit jaký postoj mají učitelé TV ke společnému vzdělávání.
Anotace v angličtině
This study deals with teachers´ attitudes towards the integration of pupils with physical disabilities into Physical Education lessons. The objective of my work is to find out about PE teachers´ attitudes towards common education.
Tato bakalářská práce se zabývá postoji učitelů k integraci žáků s tělesným postižením do hodin tělesné výchovy. Pro tuto práci byl výzkumným souborem zvolen dotazník ATIPDPE-L a pro jeho vypracováni byli oslovení učitelé tělesné výchovy. Cílem práce je zjistit jaký postoj mají učitelé TV ke společnému vzdělávání.
Anotace v angličtině
This study deals with teachers´ attitudes towards the integration of pupils with physical disabilities into Physical Education lessons. The objective of my work is to find out about PE teachers´ attitudes towards common education.