Práce se zabývá vytvořením 3D plošinové hry v Unity Enginu. Hra je podobná
hře Crash Bandicoot nebo Spyro ze staré éry herní konzole PlayStation 1. V šesti
levelech bude hráč čelit jak nepřátelům, tak skákání po plošinkách. Nad rámec
zadání byla složena i vlastní hudba.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the creation of a 3D platform game in Unity Engine. The
game is similar to Crash Bandicoot or Spyro from the old era of PlayStation 1.
In six levels, the player will face both enemies and jumping on platforms. Custom
music was also composed beyond the brief.
Klíčová slova
videohra, 3D plošinovka, unity engine
Klíčová slova v angličtině
videogame, 3D platformer, unity engine
Rozsah průvodní práce
36 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá vytvořením 3D plošinové hry v Unity Enginu. Hra je podobná
hře Crash Bandicoot nebo Spyro ze staré éry herní konzole PlayStation 1. V šesti
levelech bude hráč čelit jak nepřátelům, tak skákání po plošinkách. Nad rámec
zadání byla složena i vlastní hudba.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the creation of a 3D platform game in Unity Engine. The
game is similar to Crash Bandicoot or Spyro from the old era of PlayStation 1.
In six levels, the player will face both enemies and jumping on platforms. Custom
music was also composed beyond the brief.
Klíčová slova
videohra, 3D plošinovka, unity engine
Klíčová slova v angličtině
videogame, 3D platformer, unity engine
Zásady pro vypracování
Student vytvoří 3D plošinovou hru, inspirovanou tituly jako je například Crash Bandicoot a Spyro. K vytvoření hry využije Unity Enginu. Hra bude obsahovat pohyb avatara v prostředí (skok, dvojitý skok, apod.), alespoň jednoduchý boj avatara s nepřáteli, a systém pro postup ve hře (např. levely, odměny, apod.).
Zásady pro vypracování
Student vytvoří 3D plošinovou hru, inspirovanou tituly jako je například Crash Bandicoot a Spyro. K vytvoření hry využije Unity Enginu. Hra bude obsahovat pohyb avatara v prostředí (skok, dvojitý skok, apod.), alespoň jednoduchý boj avatara s nepřáteli, a systém pro postup ve hře (např. levely, odměny, apod.).
Seznam doporučené literatury
Unity User Manual - https://docs.unity3d.com/Manual/index.html
Seznam doporučené literatury
Unity User Manual - https://docs.unity3d.com/Manual/index.html
Přílohy volně vložené
1 DVD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil cíl své práce, kterým bylo vytvořit 3D plošinovou hru pomocí Unity engine. Student představil stručnou historii vývoje her a Unity engine. Dále představil další použité technologie. Ve videoukázce prošel všechny naprogramované levely hry. Vedoucí i oponent seznámili komisi se svými posudky. Student zodpověděl všechny otázky oponenta a s připomínkami souhlasil. Komise se shodla na hodnocení B.