Bakalářská práce se zaměřuje na etapovou hru na letním chlapeckém táboře. V teoretické části jsou sumarizovány poznatky, které s problematikou letních táborů úzce souvisí. Získané poznatky se týkají zejména oblastí, jakými jsou legislativní a organizační náležitosti tábora, vývojová psychologie v období mladšího a staršího školního věku, pedagogika volného času, zážitková pedagogika a zásady tvorby etapové hry. V praktické části je detailně popisována etapová hra Indiáni a popsáno všech jejich 13 etap. Tato etapová hra byla vyzkoušená v praxi.
Anotace v angličtině
The present thesis focuses on a stage game at a summer boys camp. The theoretical section summarises the findings closely related to the topic of summer camps. The insights gained revolve mainly around areas such as legislative and organisational matters of the camp, developmental psychology at younger and older school age, free-time pedagogy, experiential pedagogy, and the principles of creating a stage game. The practical section describes in detail the 'Indians' stage game, including all 13 stages. This stage game was tested in practice.
Klíčová slova
děti, zážitková pedagogika, pedagogika volného času, školní věk, hry, etapová hra, letní tábor, volný čas
Klíčová slova v angličtině
children, experiential pedagogy, free-time pedagogy, school age, games, stage game, summer camp, free time
Rozsah průvodní práce
82 s.(110 152 znaků bez mezer)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na etapovou hru na letním chlapeckém táboře. V teoretické části jsou sumarizovány poznatky, které s problematikou letních táborů úzce souvisí. Získané poznatky se týkají zejména oblastí, jakými jsou legislativní a organizační náležitosti tábora, vývojová psychologie v období mladšího a staršího školního věku, pedagogika volného času, zážitková pedagogika a zásady tvorby etapové hry. V praktické části je detailně popisována etapová hra Indiáni a popsáno všech jejich 13 etap. Tato etapová hra byla vyzkoušená v praxi.
Anotace v angličtině
The present thesis focuses on a stage game at a summer boys camp. The theoretical section summarises the findings closely related to the topic of summer camps. The insights gained revolve mainly around areas such as legislative and organisational matters of the camp, developmental psychology at younger and older school age, free-time pedagogy, experiential pedagogy, and the principles of creating a stage game. The practical section describes in detail the 'Indians' stage game, including all 13 stages. This stage game was tested in practice.
Klíčová slova
děti, zážitková pedagogika, pedagogika volného času, školní věk, hry, etapová hra, letní tábor, volný čas
Klíčová slova v angličtině
children, experiential pedagogy, free-time pedagogy, school age, games, stage game, summer camp, free time