Bakalářský projekt je zaměřen na tvorbu preventivního protidrogového programu pro děti na 1. stupni základních škol v Mohelnici. Cílem tohoto projektu je za využití nespecifické prevence podpořit vhodné využití volného času a budovat u žáků základních škol v Mohelnici vztah ke zdravému životnímu stylu. Cíle se snaží projekt naplnit pomocí ukázky alternativ pro trávení volného času v tomto městě. Konkrétně se jedná o týdenní program, který dětem prezentuje místní volnočasová zařízení a hřiště.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the creation of preventive antidrug program for children of primary schools in Mohelnice. The aim of this project is to support convenient use of leisure time and build a positive relationship with healthy life style of primary school children by using non-specific prevention. The aim is reached through a demonstration of alternative ways of spending leisure time in the city of Mohelnice. To specify, it is a week-long program which presents the children with leisure time facilities and playgrounds.
Klíčová slova
děti, základní škola, prevence, nespecifická prevence, volný čas, drogy, volnočasové aktivity
Bakalářský projekt je zaměřen na tvorbu preventivního protidrogového programu pro děti na 1. stupni základních škol v Mohelnici. Cílem tohoto projektu je za využití nespecifické prevence podpořit vhodné využití volného času a budovat u žáků základních škol v Mohelnici vztah ke zdravému životnímu stylu. Cíle se snaží projekt naplnit pomocí ukázky alternativ pro trávení volného času v tomto městě. Konkrétně se jedná o týdenní program, který dětem prezentuje místní volnočasová zařízení a hřiště.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the creation of preventive antidrug program for children of primary schools in Mohelnice. The aim of this project is to support convenient use of leisure time and build a positive relationship with healthy life style of primary school children by using non-specific prevention. The aim is reached through a demonstration of alternative ways of spending leisure time in the city of Mohelnice. To specify, it is a week-long program which presents the children with leisure time facilities and playgrounds.
Klíčová slova
děti, základní škola, prevence, nespecifická prevence, volný čas, drogy, volnočasové aktivity
1.Stanovení cíle bakalářského projektu (leden - březen 2020)
2.Výběr a studium literatury (březen - květen 2020)
3.Zpracování teoretické části bakalářského projektu (květen - srpen 2020)
4.Tvorba bakalářského projektu - inovativní činnost (srpen - listopad 2020)
5.Zpracování bakalářského projektu (listopad 2020 - leden 2021)
6.Vypracování celkové podoby bakalářského projektu (leden - březen 2021)
7.Tvorba příloh,kompletace, předložení konečné verze bakalářského projektu (březen 2021)
Zásady pro vypracování
1.Stanovení cíle bakalářského projektu (leden - březen 2020)
2.Výběr a studium literatury (březen - květen 2020)
3.Zpracování teoretické části bakalářského projektu (květen - srpen 2020)
4.Tvorba bakalářského projektu - inovativní činnost (srpen - listopad 2020)
5.Zpracování bakalářského projektu (listopad 2020 - leden 2021)
6.Vypracování celkové podoby bakalářského projektu (leden - březen 2021)
7.Tvorba příloh,kompletace, předložení konečné verze bakalářského projektu (březen 2021)
Seznam doporučené literatury
BEST, J., 1994. Troubling Children: Studies of Children and Social Problems. ISBN-13: 978-0202304922.
HOFBAUER B., 2004. Děti, mládež a volný čas. 1. vyd. Praha : Portál. ISBN 80-7178-927-5.
KAPLÁNEK, M., 2017. Volný čas a jeho význam ve výchově. Praha: Portál. ISBN 9788026212508.
NEŠPOR, K., 2001. Vaše děti a návykové látky. Praha: Portál, 2001. ISBN 80-7178-515-6.
NEŠPOR K., PROVAZNÍKOVÁ H., 1999. Slovník prevence problémů působených návykovými látkami : pro rodiče a pedagogy. 2. vyd. Praha: Fortuna. ISBN 80-7071-050-0.
Seznam doporučené literatury
BEST, J., 1994. Troubling Children: Studies of Children and Social Problems. ISBN-13: 978-0202304922.
HOFBAUER B., 2004. Děti, mládež a volný čas. 1. vyd. Praha : Portál. ISBN 80-7178-927-5.
KAPLÁNEK, M., 2017. Volný čas a jeho význam ve výchově. Praha: Portál. ISBN 9788026212508.
NEŠPOR, K., 2001. Vaše děti a návykové látky. Praha: Portál, 2001. ISBN 80-7178-515-6.
NEŠPOR K., PROVAZNÍKOVÁ H., 1999. Slovník prevence problémů působených návykovými látkami : pro rodiče a pedagogy. 2. vyd. Praha: Fortuna. ISBN 80-7071-050-0.