Bakalářská práce popisuje a srovnává výukové metody anglického jazyka využívané u žáků v předškolním a raném školním věku. Dále se také zabývá vztahem mezi typem výukové metody a motivací žáků ke studiu anglického jazyka.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis describes and compares the English language educational methods which are used in teaching pre-primary and primary learners English language. Further, it deals with the relationship of an educational method and the motivation of the learners to study English language.
Klíčová slova
výukové metody, anglický jazyk, předškolní věk, raný školní věk
Klíčová slova v angličtině
educational methods, English language, preschool age, early-school age
Rozsah průvodní práce
58 s.
Jazyk
AN
Anotace
Bakalářská práce popisuje a srovnává výukové metody anglického jazyka využívané u žáků v předškolním a raném školním věku. Dále se také zabývá vztahem mezi typem výukové metody a motivací žáků ke studiu anglického jazyka.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis describes and compares the English language educational methods which are used in teaching pre-primary and primary learners English language. Further, it deals with the relationship of an educational method and the motivation of the learners to study English language.
Klíčová slova
výukové metody, anglický jazyk, předškolní věk, raný školní věk
Klíčová slova v angličtině
educational methods, English language, preschool age, early-school age
Zásady pro vypracování
1) studium literatury a příslušných zdrojů
2) vypracování teoretické části
3) vypracování praktické části - vhodný výzkumný nástroj
4) konzultace s vedoucím práce
Zásady pro vypracování
1) studium literatury a příslušných zdrojů
2) vypracování teoretické části
3) vypracování praktické části - vhodný výzkumný nástroj
4) konzultace s vedoucím práce
Seznam doporučené literatury
SLATTERY, Mary a Jane R. WILLIS. English for primary teachers: a handbook of activities and classroom language. 5th impression. Oxford: Oxford University Press, 2003. Oxford English. ISBN 0194375633.
JANÍKOVÁ, Věra. Výuka cizích jazyků. Praha: Grada, 2011. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-3512-2.
UR, Penny. A course in language teaching: practice and theory. Repr. Cambridge: Cambridge University Press, 1997. Cambridge teacher training and development. ISBN 0521449944.
REILLY, Vanessa a Sheila M. WARD. Very young learners [online]. Oxford: Oxford University Press, 1997 [cit. 2020-02-19]. Resource books for teachers. ISBN 019437209X.
VANĚČEK, Petr. Základy angličtiny hrou: to nejlepší z tradičních metod výuky cizího jazyka pro úplné začátečníky (pro děti od 6 let). 2. vyd. Humpolec: Pavel Dolejší, 2005. ISBN 80-86480-60-7.
Seznam doporučené literatury
SLATTERY, Mary a Jane R. WILLIS. English for primary teachers: a handbook of activities and classroom language. 5th impression. Oxford: Oxford University Press, 2003. Oxford English. ISBN 0194375633.
JANÍKOVÁ, Věra. Výuka cizích jazyků. Praha: Grada, 2011. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-3512-2.
UR, Penny. A course in language teaching: practice and theory. Repr. Cambridge: Cambridge University Press, 1997. Cambridge teacher training and development. ISBN 0521449944.
REILLY, Vanessa a Sheila M. WARD. Very young learners [online]. Oxford: Oxford University Press, 1997 [cit. 2020-02-19]. Resource books for teachers. ISBN 019437209X.
VANĚČEK, Petr. Základy angličtiny hrou: to nejlepší z tradičních metod výuky cizího jazyka pro úplné začátečníky (pro děti od 6 let). 2. vyd. Humpolec: Pavel Dolejší, 2005. ISBN 80-86480-60-7.