Informace o kvalifikační práci Využití moderních technologií ve vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra v rámci základního vzdělávání na prvním stupni
Diplomová práce se zabývá využitím moderních technologií ve vzdělávání žáků s autismem na prvním stupni základního vzdělávání. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou popsány poruchy autistického spektra, moderní technologie a také vzdělávání žáků s autismem. V praktické části je zpracováno kvalitativní výzkumné šetření, které zahrnuje poznatky k tématu získané od pedagogů základních škol, kteří vzdělávají žáky s PAS.
Anotace v angličtině
This master's thesis is focused on using modern technologies in educating pupils with autism at primary schools. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part describes autism spectrum disorders, modern technologies, and also educating pupils with autism. The practical part conducts a qualitative research which includes findings related to these topics obtained from teachers at primary schools who educate pupils with ASD.
Klíčová slova
poruchy autistického spektra, moderní technologie, vzdělávání, žák, základní vzdělávání, strukturované učení, diagnostika, terapie
Diplomová práce se zabývá využitím moderních technologií ve vzdělávání žáků s autismem na prvním stupni základního vzdělávání. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou popsány poruchy autistického spektra, moderní technologie a také vzdělávání žáků s autismem. V praktické části je zpracováno kvalitativní výzkumné šetření, které zahrnuje poznatky k tématu získané od pedagogů základních škol, kteří vzdělávají žáky s PAS.
Anotace v angličtině
This master's thesis is focused on using modern technologies in educating pupils with autism at primary schools. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part describes autism spectrum disorders, modern technologies, and also educating pupils with autism. The practical part conducts a qualitative research which includes findings related to these topics obtained from teachers at primary schools who educate pupils with ASD.
Klíčová slova
poruchy autistického spektra, moderní technologie, vzdělávání, žák, základní vzdělávání, strukturované učení, diagnostika, terapie