Bakalářský projekt je zaměřen na návrh realizace letního příměstského tábora v Domě dětí a mládeže v Olomouci pro děti ve věku od šesti do deseti let. Cílem projektu je nabídnout dětem smysluplné trávení volného času o letních prázdninách. V první části je projekt zaměřený na teoretické poznatky v této problematice a ve druhé na samotný projekt a jeho realizaci.
Anotace v angličtině
The bachelor's project is focused on the blueprint of a summer suburban camp in the Children and Youth Center in Olomouc for children aged six to ten. The aim of the project is to offer children meaningful leisure time during the summer holidays. In the first part, the project focuses on theoretical knowledge and the second part focuses on the project itself and its implementation.
Klíčová slova
Letní příměstský tábor, integrace, mentální postižení, volný čas, školská zařízení pro zájmová vzdělávání, Dům dětí a mládeže Olomouc
Klíčová slova v angličtině
Summer suburban camp, integration, mental disabilities, leisure time, school facilities for informal education, Children and Youth Center Olomouc
Rozsah průvodní práce
44 s. (61 216 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářský projekt je zaměřen na návrh realizace letního příměstského tábora v Domě dětí a mládeže v Olomouci pro děti ve věku od šesti do deseti let. Cílem projektu je nabídnout dětem smysluplné trávení volného času o letních prázdninách. V první části je projekt zaměřený na teoretické poznatky v této problematice a ve druhé na samotný projekt a jeho realizaci.
Anotace v angličtině
The bachelor's project is focused on the blueprint of a summer suburban camp in the Children and Youth Center in Olomouc for children aged six to ten. The aim of the project is to offer children meaningful leisure time during the summer holidays. In the first part, the project focuses on theoretical knowledge and the second part focuses on the project itself and its implementation.
Klíčová slova
Letní příměstský tábor, integrace, mentální postižení, volný čas, školská zařízení pro zájmová vzdělávání, Dům dětí a mládeže Olomouc
Klíčová slova v angličtině
Summer suburban camp, integration, mental disabilities, leisure time, school facilities for informal education, Children and Youth Center Olomouc
Zásady pro vypracování
1. Stanovení cíle bakalářského projektu (leden - březen 2020)
2. Výběr a studium literatury (březen - květen 2020)
3. Zpracování teoretické části bakalářského projektu (květen - srpen 2020)
4. Tvorba bakalářského projektu - inovativní činnost (srpen - listopad 2020)
5. Zpracování bakalářského projektu (listopad 2020 - leden 2021)
6. Vypracování celkové podoby bakalářského projektu (leden - březen 2021)
7. Tvorba příloh,kompletace, předložení konečné verze bakalářského projektu (březen 2021)
Zásady pro vypracování
1. Stanovení cíle bakalářského projektu (leden - březen 2020)
2. Výběr a studium literatury (březen - květen 2020)
3. Zpracování teoretické části bakalářského projektu (květen - srpen 2020)
4. Tvorba bakalářského projektu - inovativní činnost (srpen - listopad 2020)
5. Zpracování bakalářského projektu (listopad 2020 - leden 2021)
6. Vypracování celkové podoby bakalářského projektu (leden - březen 2021)
7. Tvorba příloh,kompletace, předložení konečné verze bakalářského projektu (březen 2021)
Seznam doporučené literatury
SOBKOVÁ, P., M. Ö. HOBZOVÁ, H. POSPÍŠILOVÁ a kol., 2015. Sociální pedagogika a její metody. Vyd. 1. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. ISBN 978-80-244-4885-5.
BURDA, J., V. ŠLOSAROVÁ a kol., 2008. Tábory a další zotavovací akce. Praha: Národní institut dětí a mládeže MŠMT. ISBN 978-80-86784-59-5.
VALENTA, M., J. MICHALÍK, M. LEČBYCH a kol., 2012. Mentální postižení v pedagogickém, psychologickém a sociálně právním kontextu. Vyd. 1. Praha: Garda Publishing, a.s. ISBN 978-80-247-3829-1.
BAZALOVÁ, B., 2014. Dítě s mentálním postižením a podpora jeho vývoje. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0693-4.
PALÁNEK, R., 2008. Příručka instruktora zážitkových akcí. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-353-6.
Seznam doporučené literatury
SOBKOVÁ, P., M. Ö. HOBZOVÁ, H. POSPÍŠILOVÁ a kol., 2015. Sociální pedagogika a její metody. Vyd. 1. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. ISBN 978-80-244-4885-5.
BURDA, J., V. ŠLOSAROVÁ a kol., 2008. Tábory a další zotavovací akce. Praha: Národní institut dětí a mládeže MŠMT. ISBN 978-80-86784-59-5.
VALENTA, M., J. MICHALÍK, M. LEČBYCH a kol., 2012. Mentální postižení v pedagogickém, psychologickém a sociálně právním kontextu. Vyd. 1. Praha: Garda Publishing, a.s. ISBN 978-80-247-3829-1.
BAZALOVÁ, B., 2014. Dítě s mentálním postižením a podpora jeho vývoje. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0693-4.
PALÁNEK, R., 2008. Příručka instruktora zážitkových akcí. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-353-6.