Předmětem projektu bylo vytvořit nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, rozdělený pro 1.-3. třídu a pro 4.-5. třídu. Tím se zároveň poukazuje na vhodnost zřízení nové třídy školní družiny s kvalifikovaným vychovatelem. V první kapitole se dozvíte o historii školy v Týnci až po její současnost. Ve druhé kapitole je popsána školní družina, jak fungovala dříve a jak nyní. Hovoří se zde dále o současném ŠVP a je zde vypracována SWOT analýza. Třetí kapitola se zmiňuje o samotném projektu o novém školním vzdělávacím programu a vhodnosti zřízení nové třídy školní družiny.
Anotace v angličtině
The aim of this project was to develop a new school educational programme(SEP) for school-age childcare at Týnec Primary School divided into years 1-3 and 4-5. Hereby it states good reasons for setting up a new department with a qualified tutor in charge.
In the first chapter you will learn about the history of Týnec Primary School up to its present. The second chapter presents both the former and current arrangement of the school-age childcare here. It also gives details of the SEP and offers the SWOT analysis. The third chapter mentions the project itself-the new school educational programme and whether setting up a new school-age childcare department is in place.
Klíčová slova
ZŠMŠ Týnec, školní družina, školní vzdělávací program, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Týnec Primary School, the school-age childcare, school educational programme, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
50 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem projektu bylo vytvořit nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, rozdělený pro 1.-3. třídu a pro 4.-5. třídu. Tím se zároveň poukazuje na vhodnost zřízení nové třídy školní družiny s kvalifikovaným vychovatelem. V první kapitole se dozvíte o historii školy v Týnci až po její současnost. Ve druhé kapitole je popsána školní družina, jak fungovala dříve a jak nyní. Hovoří se zde dále o současném ŠVP a je zde vypracována SWOT analýza. Třetí kapitola se zmiňuje o samotném projektu o novém školním vzdělávacím programu a vhodnosti zřízení nové třídy školní družiny.
Anotace v angličtině
The aim of this project was to develop a new school educational programme(SEP) for school-age childcare at Týnec Primary School divided into years 1-3 and 4-5. Hereby it states good reasons for setting up a new department with a qualified tutor in charge.
In the first chapter you will learn about the history of Týnec Primary School up to its present. The second chapter presents both the former and current arrangement of the school-age childcare here. It also gives details of the SEP and offers the SWOT analysis. The third chapter mentions the project itself-the new school educational programme and whether setting up a new school-age childcare department is in place.
Klíčová slova
ZŠMŠ Týnec, školní družina, školní vzdělávací program, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Týnec Primary School, the school-age childcare, school educational programme, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Student pracuje systematicky a samostatně. Při zpracovávání kvalifikační práce se řídí pokyny vedoucího práce.
Student pravidelně (minimálně jednou měsíčně) konzultuje se svým vedoucím práce výsledky své činnosti na kvalifikační práci.
Nejpozději do ukončení letního zkouškového období předposledního ročníku studia studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci osnovu kvalifikační práce a text alespoň jedné kapitoly na odpovídající gramatické a stylistické úrovni. Po schválení osnovy a předložené kapitoly kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu první zápočet (KKV/SBPR1).
Nejpozději do ukončení výuky v zimním semestru (obvykle na konci prosince) posledního ročníku studia studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci text všech dalších kapitol (na odpovídající gramatické a stylistické úrovni). Po schválení textů všech dalších kapitol kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu druhý zápočet (KKV/SBPR2).
Nejpozději na konci ledna posledního ročníku studia studující aktualizuje název práce ve STAGu a předá jej v písemné podobě k podpisu vedoucímu práce.
Nejpozději 1 měsíc před termínem do kterého je potřeba splnit všechny studijní povinnosti studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci a schválení celou kvalifikační práci na odpovídající gramatické a stylistické úrovni. Po schválení celé kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu třetí zápočet (KKV/SBPR3).
Vedoucí práce stanovuje rozsah a počet konzultací dle potřeb studujícího s ohledem na své časové možnosti. Opakované neplnění těchto zásad pro vypracování ze strany studujícího opravňuje vedoucího práce k odstoupení od vedení kvalifikační práce.
Zásady pro vypracování
Student pracuje systematicky a samostatně. Při zpracovávání kvalifikační práce se řídí pokyny vedoucího práce.
Student pravidelně (minimálně jednou měsíčně) konzultuje se svým vedoucím práce výsledky své činnosti na kvalifikační práci.
Nejpozději do ukončení letního zkouškového období předposledního ročníku studia studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci osnovu kvalifikační práce a text alespoň jedné kapitoly na odpovídající gramatické a stylistické úrovni. Po schválení osnovy a předložené kapitoly kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu první zápočet (KKV/SBPR1).
Nejpozději do ukončení výuky v zimním semestru (obvykle na konci prosince) posledního ročníku studia studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci text všech dalších kapitol (na odpovídající gramatické a stylistické úrovni). Po schválení textů všech dalších kapitol kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu druhý zápočet (KKV/SBPR2).
Nejpozději na konci ledna posledního ročníku studia studující aktualizuje název práce ve STAGu a předá jej v písemné podobě k podpisu vedoucímu práce.
Nejpozději 1 měsíc před termínem do kterého je potřeba splnit všechny studijní povinnosti studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci a schválení celou kvalifikační práci na odpovídající gramatické a stylistické úrovni. Po schválení celé kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu třetí zápočet (KKV/SBPR3).
Vedoucí práce stanovuje rozsah a počet konzultací dle potřeb studujícího s ohledem na své časové možnosti. Opakované neplnění těchto zásad pro vypracování ze strany studujícího opravňuje vedoucího práce k odstoupení od vedení kvalifikační práce.
Seznam doporučené literatury
HÁJEK, B., 2007. Jak vytvořit vzdělávací program pro školní družiny. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367233-1.