- Pro tuto VŠKP nejsou definovány žádné údaje, u kterých by bylo požadováno jejich vyplnění.
Hlavní téma
Postoje učitelů k integraci žáků s tělesným postižením a tělesným znevýhodněním do školní tělesné výchovy na Šumpersku
Hlavní téma v angličtině
Teacher´s attitudes towards the integration of students with physical disabilities and physical disadvantages regarding regular physical education in Šumperk region.
Název dle studenta
Postoje učitelů k integraci žáků s tělesným postižením a tělesným znevýhodněním do školní tělesné výchovy na Šumpersku
Název dle studenta v angličtině
Teacher´s attitudes towards the integration of students with physical disabilities and physical disadvantages regarding regular physical education in Šumperk region
Bakalářská práce se zabývá posouzením postojů pedagogů základních škol na Šumpersku k integraci žáků se tělesným postižením a tělesným znevýhodněním do běžné školní tělesné výchovy. Práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část zahrnuje poznatky o všech typech postižení, integraci a bariérách ve školním prostředí. Praktická část obsahuje dotazníkové zkoumání pedagogů z vybraných základních škol.
Anotace v angličtině
This Bachelors dissertation is dealing with the assessment of teachers attitudes towards the integration of students with physical disabilities and physical disadvantages regarding regular physical education in Czech schools. This study is divided into two categories, theoretical and practical. The theoretical section covers finding of specific types of disabilities, integrations, and barriers within the learning environment. The practical part includes a questionnaire researching the opinion of teachers from chosen primary schools.
Klíčová slova
tělesné postižení, integrace, školní tělesná výchova
Klíčová slova v angličtině
physical disability, integration, school physical education
Rozsah průvodní práce
62 s. (8833 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá posouzením postojů pedagogů základních škol na Šumpersku k integraci žáků se tělesným postižením a tělesným znevýhodněním do běžné školní tělesné výchovy. Práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část zahrnuje poznatky o všech typech postižení, integraci a bariérách ve školním prostředí. Praktická část obsahuje dotazníkové zkoumání pedagogů z vybraných základních škol.
Anotace v angličtině
This Bachelors dissertation is dealing with the assessment of teachers attitudes towards the integration of students with physical disabilities and physical disadvantages regarding regular physical education in Czech schools. This study is divided into two categories, theoretical and practical. The theoretical section covers finding of specific types of disabilities, integrations, and barriers within the learning environment. The practical part includes a questionnaire researching the opinion of teachers from chosen primary schools.
Klíčová slova
tělesné postižení, integrace, školní tělesná výchova
Klíčová slova v angličtině
physical disability, integration, school physical education