Ve spolupráci s neziskovou organizací Czechitas z.s. diplomantka vytvořila metodický materiál pro podporu rozvoje učitelských kompetencí pro výuku informatiky
na základních a středních školách. Výukový text svým obsahem reaguje na připravované změny v RVP a jeho hlavním cílem je zvvýšit kvalitu a atraktivitu výuky
informatiky.
Anotace v angličtině
In cooperation with Czechitas z.s. the diploma student created a methodological
material to support the development of teaching competencies for teaching computer science at primary schools and secondary schools. The educational text responds to the prepared changes in the FEP (Framework educational programme)
and its main goal is to increase the quality and attractiveness of information
education technologies.
education, informatics, technology, methodology, digital skills, safety, algorithmization, programming
Rozsah průvodní práce
102
Jazyk
CZ
Anotace
Ve spolupráci s neziskovou organizací Czechitas z.s. diplomantka vytvořila metodický materiál pro podporu rozvoje učitelských kompetencí pro výuku informatiky
na základních a středních školách. Výukový text svým obsahem reaguje na připravované změny v RVP a jeho hlavním cílem je zvvýšit kvalitu a atraktivitu výuky
informatiky.
Anotace v angličtině
In cooperation with Czechitas z.s. the diploma student created a methodological
material to support the development of teaching competencies for teaching computer science at primary schools and secondary schools. The educational text responds to the prepared changes in the FEP (Framework educational programme)
and its main goal is to increase the quality and attractiveness of information
education technologies.
education, informatics, technology, methodology, digital skills, safety, algorithmization, programming
Zásady pro vypracování
Ve spolupráci s neziskovou organizací Czechitas z.s. vytvoří diplomantka metodický materiál pro podporu rozvoje učitelských kompetencí pro výuku informatiky na základních i středních školách. Výukový text bude svým obsahem reagovat na připravované změny v RVP a jeho hlavním cílem bude zvýšit kvalitu a atraktivitu výuky informatiky.
Zásady pro vypracování
Ve spolupráci s neziskovou organizací Czechitas z.s. vytvoří diplomantka metodický materiál pro podporu rozvoje učitelských kompetencí pro výuku informatiky na základních i středních školách. Výukový text bude svým obsahem reagovat na připravované změny v RVP a jeho hlavním cílem bude zvýšit kvalitu a atraktivitu výuky informatiky.
Seznam doporučené literatury
BALADA, Jan. Rámcový vzdělávací program pro gymnázia: RVP G. Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, c2007. ISBN 978-80-87000-11-3.
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. [online]. Praha: MŠMT, 2013. Dostupné z WWW: http://www.nuv.cz/t/rvp-pro-zakladni-vzdelavani
LEVITIN, Anany a Maria LEVITIN. Algorithmic puzzles. New York: Oxford University Press, c2011. ISBN 9780199740444
Seznam doporučené literatury
BALADA, Jan. Rámcový vzdělávací program pro gymnázia: RVP G. Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, c2007. ISBN 978-80-87000-11-3.
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. [online]. Praha: MŠMT, 2013. Dostupné z WWW: http://www.nuv.cz/t/rvp-pro-zakladni-vzdelavani
LEVITIN, Anany a Maria LEVITIN. Algorithmic puzzles. New York: Oxford University Press, c2011. ISBN 9780199740444
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka uvedla cíle práce. Uvedla analýzu, která vedla k vytvoření jednotlivých výukových modulů. U jednotlivých modulů následně vysvětlila jejich obsah a účel. Prezentaci uzavřela zkušenostmi z praktické výuky.
Byly přečteny posudky vedoucího práce a oponenta.
V návaznosti na posudky byl v diskuzi zdůrazněn příliš omezený rozsah a určitá povrchnost jednotlivých výukových modulů s tím, že účelnější by byl menší počet modulů, které by ale poskytly širší a ucelenější informace o dané oblasti.