Tato práce se zabývá tématem native advertisingu v České republice v kontextu online marketingového prostředí. V teoretické části se věnuje oblasti online marketingu a jeho nástrojů. Dále se zabývá termínem native advertising v globálním kontextu a uvádí jeho použití na reálných příkladech. Dále se zaměřuje na etiku nativní reklamy v médiích a problematiku náležitého označování placeného obsahu. V poslední části se zaměřuje na native advertising v rámci České republiky.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the topic of the native advertising in the Czech republic in the context of online marketing. In the theoretical part, it presents the field of online marketing and its tools. Next, it deals with defining native advertising in the global context and its use in real case studies. Furthermore, it deals with the ethics of native advertisments in the media and the issue of correct marking of sponsored content. Lastly, it focuses on the native advertising in the scope of the Czech republic.
Klíčová slova
online marketing, native advertising, nativní reklama
Klíčová slova v angličtině
online marketing, native advertising
Rozsah průvodní práce
58 stran, 78 000 znaků
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá tématem native advertisingu v České republice v kontextu online marketingového prostředí. V teoretické části se věnuje oblasti online marketingu a jeho nástrojů. Dále se zabývá termínem native advertising v globálním kontextu a uvádí jeho použití na reálných příkladech. Dále se zaměřuje na etiku nativní reklamy v médiích a problematiku náležitého označování placeného obsahu. V poslední části se zaměřuje na native advertising v rámci České republiky.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the topic of the native advertising in the Czech republic in the context of online marketing. In the theoretical part, it presents the field of online marketing and its tools. Next, it deals with defining native advertising in the global context and its use in real case studies. Furthermore, it deals with the ethics of native advertisments in the media and the issue of correct marking of sponsored content. Lastly, it focuses on the native advertising in the scope of the Czech republic.
Klíčová slova
online marketing, native advertising, nativní reklama
Klíčová slova v angličtině
online marketing, native advertising
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zhodnocení významu native advertisingu v České republice. Struktura práce: 1) Online marketing 2) Native advertising 3) Native advertising v České republice
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zhodnocení významu native advertisingu v České republice. Struktura práce: 1) Online marketing 2) Native advertising 3) Native advertising v České republice
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
EGER, Ludvík, Jan PETRTYL, Hana KUNEŠOVÁ, Michal MIČÍK a Martin PEŠKA. Marketing na internetu. V Plzni: ZČU, 2015. ISBN 978-80-261-0573-2.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s., [4] s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
EGER, Ludvík, Jan PETRTYL, Hana KUNEŠOVÁ, Michal MIČÍK a Martin PEŠKA. Marketing na internetu. V Plzni: ZČU, 2015. ISBN 978-80-261-0573-2.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s., [4] s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
Přílohy volně vložené
2 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Cíl práce.
Metody práce.
Dosažení cíle práce.
Reakce na podněty z posudků.
Diskuze s komisí.