Bakalářská práce se zabývá fundraisingem neziskové organizace Iskérka o.p.s.
V teoretické části jsou zahrnuty kapitoly o členění národního hospodářství, neziskovém sektoru, fundraisingu v neziskovém sektoru, public relations, lobbing a charakteristika organizace Iskérka o.p.s.
Praktická část je zaměřena především na analýzu a deskripci fundraisingu neziskové organizace Iskérka o.p.s. a návrh, jak by mohla organizace fundraising zefektivnit.
Annotation in English
This bachleor thesis deals with fundraising of non-profit organization Iskérka o.p.s. Theoretical part contains chapters about division of National economy, non-profit sector, fundraising in non-profit sector, public relations, lobbying and the charakteristic of the Iskérka o.p.s. organization.
Practical part focuses mainly on analysis and description of fundraising of non-profit organization Iskérka o.p.s. and a proposal how could the organization make the fundraising more effective.
Keywords
Národní hospodářství, neziskový sektor, obecně prospěšná společnost, fundraising, fundraisingové metody, fundraisingové zásady, fundraisingové strategie, public relations, lobbing, Iskérka o.p.s.
Keywords in English
National economy, non-profit sector, public benefit company, fundraising, fundraising methods, fundraising principles, fundraising strategies, public relations, lobbying, Iskérka o.p.s.
Length of the covering note
65 s. (119 619 znaků)
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce se zabývá fundraisingem neziskové organizace Iskérka o.p.s.
V teoretické části jsou zahrnuty kapitoly o členění národního hospodářství, neziskovém sektoru, fundraisingu v neziskovém sektoru, public relations, lobbing a charakteristika organizace Iskérka o.p.s.
Praktická část je zaměřena především na analýzu a deskripci fundraisingu neziskové organizace Iskérka o.p.s. a návrh, jak by mohla organizace fundraising zefektivnit.
Annotation in English
This bachleor thesis deals with fundraising of non-profit organization Iskérka o.p.s. Theoretical part contains chapters about division of National economy, non-profit sector, fundraising in non-profit sector, public relations, lobbying and the charakteristic of the Iskérka o.p.s. organization.
Practical part focuses mainly on analysis and description of fundraising of non-profit organization Iskérka o.p.s. and a proposal how could the organization make the fundraising more effective.
Keywords
Národní hospodářství, neziskový sektor, obecně prospěšná společnost, fundraising, fundraisingové metody, fundraisingové zásady, fundraisingové strategie, public relations, lobbing, Iskérka o.p.s.
Keywords in English
National economy, non-profit sector, public benefit company, fundraising, fundraising methods, fundraising principles, fundraising strategies, public relations, lobbying, Iskérka o.p.s.
Research Plan
Náplní bakalářské práce bude analýza současné marketingové strategie neziskové organizace Kamarád Rožnov o.p.s., analýza financování této organizace
Teoretická část: charakteristika neziskové organizace a možnosti jejího financování a marketingu, vysvětlení principů, metod a technik fundraisingu.
Praktická část: analýza zdrojů financování, analýza současné marketingové strategie neziskové organizace, návrh dalších možností získání finančních prostředků pro organizaci.
Research Plan
Náplní bakalářské práce bude analýza současné marketingové strategie neziskové organizace Kamarád Rožnov o.p.s., analýza financování této organizace
Teoretická část: charakteristika neziskové organizace a možnosti jejího financování a marketingu, vysvětlení principů, metod a technik fundraisingu.
Praktická část: analýza zdrojů financování, analýza současné marketingové strategie neziskové organizace, návrh dalších možností získání finančních prostředků pro organizaci.
Recommended resources
BAČUVČÍK, R. Marketing neziskového sektoru. 1 vydání. Zlín: UTB, 2006. 156 s. ISBN 80-7318-438-2.
MARKOVÁ, H. FUNDRAISING 96 ? Finanční zdroje pro neziskové organizace. Praha: Pražské regionální centrum Asociace Brontosaura, 1996. 224 s. ISBN 80-900189-7-1.
NORTON, M. Praktický průvodce fundraisingem pro neziskové organizace. Praha: Nadace Via, 2003. 85 s. bez ISBN
Recommended resources
BAČUVČÍK, R. Marketing neziskového sektoru. 1 vydání. Zlín: UTB, 2006. 156 s. ISBN 80-7318-438-2.
MARKOVÁ, H. FUNDRAISING 96 ? Finanční zdroje pro neziskové organizace. Praha: Pražské regionální centrum Asociace Brontosaura, 1996. 224 s. ISBN 80-900189-7-1.
NORTON, M. Praktický průvodce fundraisingem pro neziskové organizace. Praha: Nadace Via, 2003. 85 s. bez ISBN