Bakalářský projekt se zaměřuje na propojení dětského domova a domova seniorů, konkrétně Dětského domova Lichnov a Domova seniorů Krnov. Prostřednictvím vhodných volnočasových aktivit má projekt docílit vzájemné spolupráce obou institucí a rozvíjet tak mezigenerační vztahy mezi seniory a dětmi umístěných v nich. Projekt je naplánován na dobu 6 měsíců, přičemž v každém měsící probíhá jedna aktivita.
Anotace v angličtině
The bachelor's project focuses on connecting the children's home and the elderly's home, namely the Lichnov Children's Home and the Krnov Home for elderly. Through appropriate leisure activities, the project is intended to achieve mutual cooperation between the two institutions, thereby developing intergenerational relationships between the elderly and children housed within them. The project is scheduled for 6 months, with one activity taking place in each month.
Klíčová slova
mezigenerační projekt, mezigenerační učení, mezigenerační vztahy, dětský domov, domov seniorů, volný čas dětí, volný čas seniorů, aktivity
Klíčová slova v angličtině
intergenerational project, intergenerational learning, intergenerational relations, children's home, home for the elderly, free time of children, free time of seniors, activities
Rozsah průvodní práce
48 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářský projekt se zaměřuje na propojení dětského domova a domova seniorů, konkrétně Dětského domova Lichnov a Domova seniorů Krnov. Prostřednictvím vhodných volnočasových aktivit má projekt docílit vzájemné spolupráce obou institucí a rozvíjet tak mezigenerační vztahy mezi seniory a dětmi umístěných v nich. Projekt je naplánován na dobu 6 měsíců, přičemž v každém měsící probíhá jedna aktivita.
Anotace v angličtině
The bachelor's project focuses on connecting the children's home and the elderly's home, namely the Lichnov Children's Home and the Krnov Home for elderly. Through appropriate leisure activities, the project is intended to achieve mutual cooperation between the two institutions, thereby developing intergenerational relationships between the elderly and children housed within them. The project is scheduled for 6 months, with one activity taking place in each month.
Klíčová slova
mezigenerační projekt, mezigenerační učení, mezigenerační vztahy, dětský domov, domov seniorů, volný čas dětí, volný čas seniorů, aktivity
Klíčová slova v angličtině
intergenerational project, intergenerational learning, intergenerational relations, children's home, home for the elderly, free time of children, free time of seniors, activities
Zásady pro vypracování
1.Stanovení cíle bakalářského projektu (leden - březen 2019)
2.Výběr a studium literatury (březen - květen 2019)
3.Zpracování teoretické části bakalářského projektu (květen - srpen 2019)
4.Tvorba bakalářského projektu - inovativní činnost (srpen - listopad 2019)
5.Zpracování bakalářského projektu (listopad 2019 - leden 2020)
6.Vypracování celkové podoby bakalářského projektu (leden - březen 2020)
7.Tvorba příloh,kompletace, předložení konečné verze bakalářského projektu (březen 2020)
Zásady pro vypracování
1.Stanovení cíle bakalářského projektu (leden - březen 2019)
2.Výběr a studium literatury (březen - květen 2019)
3.Zpracování teoretické části bakalářského projektu (květen - srpen 2019)
4.Tvorba bakalářského projektu - inovativní činnost (srpen - listopad 2019)
5.Zpracování bakalářského projektu (listopad 2019 - leden 2020)
6.Vypracování celkové podoby bakalářského projektu (leden - březen 2020)
7.Tvorba příloh,kompletace, předložení konečné verze bakalářského projektu (březen 2020)
Seznam doporučené literatury
RABUŠICOVÁ, Milada, Karla Brücknerová, Lenka Kamanová, Petr Novotný a další. Mezigenerační učení: Teorie, výzkum, praxe. Masarykova univerzita: muni PRESS. 2017. ISBN 978-80-210-8460-5.
BERTINI, Kristine. Sendvičová rodina. Praha: PORTÁL, 2013. ISBN 978-80-262-0478-7.
JEŘÁBEK, Hynek. Mezigenerační solidarita v péči o seniory. Praha: Slon, 2013. ISBN 978-80-7419-117-6.
Seznam doporučené literatury
RABUŠICOVÁ, Milada, Karla Brücknerová, Lenka Kamanová, Petr Novotný a další. Mezigenerační učení: Teorie, výzkum, praxe. Masarykova univerzita: muni PRESS. 2017. ISBN 978-80-210-8460-5.
BERTINI, Kristine. Sendvičová rodina. Praha: PORTÁL, 2013. ISBN 978-80-262-0478-7.
JEŘÁBEK, Hynek. Mezigenerační solidarita v péči o seniory. Praha: Slon, 2013. ISBN 978-80-7419-117-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Uchazečka byla komisí vyzvána k představení kvalifikační práce, jejích cílů, průběhu zpracování a dosažených výsledků. Dále byly uchazečce položeny následující otázky:
1. Z jakého důvodu jste si vybrala toto téma?
2. Jakým směrem jsou zaměřeny Vaše aktivity?
3. Budete projekt realizovat?
Uchazečka reagovala na položené otázky adekvátně.
Na základě posudků vedoucí práce a oponentky, zhodnocení průběhu obhajoby a způsobu zodpovězení položených otázek se komise usnesla na závěrečném hodnocení: B
Předseda: doc. PhDr. et Mgr. Petra POTMĚŠILOVÁ, Ph.D.
Členové: PhDr. Gabriela ŠARNÍKOVÁ, PhD.
Mgr. Petr FOJTÍK