Bakalářská práce "Uplatnění IVP ve vyučování AJ pohledem pracovníků SPC" se zabývá naplňováním individuálního vzdělávacího plánu ve vyučování Anglického jazyka na českých školách z pohledu pracovníku speciálně pedagogických center.
V teoretické části se autorka zabývá individuálním vzdělávacím plánem, inkluzivním vzděláváním, žákem se speciálními vzdělávacími potřebami, speciálněpedagogickým centrem a výukou anglického jazyka.
Cílem praktické části je zjistit názory a zkušenosti pracovníků speciálněpedagogických center ohledně naplňování individuálního vzdělávacího plánu ve výuce Anglického jazyka.
Annotation in English
The bachelor thesis "IEP in English Teaching and Its Use Viewed by SEC" is dealing with individual education plan and its use viewed by employees of special education centre. In the theoretical part of the thesis, the author deals with an individual educational plan, inclusive education, a pupil with special educational needs, special pedagogical centres and English language teaching.
The aim of the practical part is to find out the opinions and experiences of employees of special pedagogical centres in fulfilling an individual educational plan in English language teaching.
Keywords
Individuální vzdělávací plán, inkluzivní vzdělávání, žák se speciálními vzdělávacími potřebami, speciálněpedagogické centrum, Anglický jazyk
Keywords in English
Individual Educational Plan, Inclusive Education, Pupil with Special Educational Needs, Special Education Centre, English Language
Length of the covering note
52 s. (86 719 znaků)
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce "Uplatnění IVP ve vyučování AJ pohledem pracovníků SPC" se zabývá naplňováním individuálního vzdělávacího plánu ve vyučování Anglického jazyka na českých školách z pohledu pracovníku speciálně pedagogických center.
V teoretické části se autorka zabývá individuálním vzdělávacím plánem, inkluzivním vzděláváním, žákem se speciálními vzdělávacími potřebami, speciálněpedagogickým centrem a výukou anglického jazyka.
Cílem praktické části je zjistit názory a zkušenosti pracovníků speciálněpedagogických center ohledně naplňování individuálního vzdělávacího plánu ve výuce Anglického jazyka.
Annotation in English
The bachelor thesis "IEP in English Teaching and Its Use Viewed by SEC" is dealing with individual education plan and its use viewed by employees of special education centre. In the theoretical part of the thesis, the author deals with an individual educational plan, inclusive education, a pupil with special educational needs, special pedagogical centres and English language teaching.
The aim of the practical part is to find out the opinions and experiences of employees of special pedagogical centres in fulfilling an individual educational plan in English language teaching.
Keywords
Individuální vzdělávací plán, inkluzivní vzdělávání, žák se speciálními vzdělávacími potřebami, speciálněpedagogické centrum, Anglický jazyk
Keywords in English
Individual Educational Plan, Inclusive Education, Pupil with Special Educational Needs, Special Education Centre, English Language
Research Plan
Studium teoretických vstupů, legislativa.
Vytipování spolupracujících SPC, sestavení dotazníku.
Zpracování výsledků, závěry.
Research Plan
Studium teoretických vstupů, legislativa.
Vytipování spolupracujících SPC, sestavení dotazníku.
Zpracování výsledků, závěry.
Recommended resources
1.BARTOŇOVÁ, Miroslava. Inkluzivní didaktika v základní škole se zřetelem na edukaci žáků s lehkým mentálním postižením. Brno: MSD, spol s.r.o, Lidická 23, Brno, 2013. ISBN 978-80-210-6560-4.
2.ZELINKOVÁ, Olga. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program: [nástroje pro prevenci, nápravu a integraci]. Vyd. 2. Praha: Portál, 2007, 207 s. Pedagogická praxe (Portál). ISBN 978-807-3673-260.
3. MERTIN V. Individuální vzdělávací program. 1.vyd. Praha: Portál, 2011.ISBN 80-7178-033-2.
4.MICHALÍK, Jan, Pavlína BASLEROVÁ, Lenka FELCMANOVÁ a kolektiv. KATALOG PODPŮRNÝCH OPATŘENÍ OBECNÁ ČÁST: PRO ŽÁKY S POTŘEBOU PODPORY VE VZDĚLÁVÁNÍ Z DŮVODŮ ZDRAVOTNÍHO NEBO SOCIÁLNÍHO ZNEVÝHODNĚNÍ. Univerzita Palackého v Olomouci: Systémová podpora inkluzivního vzdělávání v ČR, 2015 [cit. 2018-12-20].
5.ZELINKOVÁ, Olga. Cizí jazyky a specifické poruchy učení. 1. vyd. Havlíčkův Brod: Tobiáš, 2006, 167 s. ISBN 80-731-1022-9.
6.KAPRÁLEK, K., BĚLECKÝ Z. Jak napsat a používat individuální vzdělávací program. Druhé aktualizované vydání. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-824-1.
Recommended resources
1.BARTOŇOVÁ, Miroslava. Inkluzivní didaktika v základní škole se zřetelem na edukaci žáků s lehkým mentálním postižením. Brno: MSD, spol s.r.o, Lidická 23, Brno, 2013. ISBN 978-80-210-6560-4.
2.ZELINKOVÁ, Olga. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program: [nástroje pro prevenci, nápravu a integraci]. Vyd. 2. Praha: Portál, 2007, 207 s. Pedagogická praxe (Portál). ISBN 978-807-3673-260.
3. MERTIN V. Individuální vzdělávací program. 1.vyd. Praha: Portál, 2011.ISBN 80-7178-033-2.
4.MICHALÍK, Jan, Pavlína BASLEROVÁ, Lenka FELCMANOVÁ a kolektiv. KATALOG PODPŮRNÝCH OPATŘENÍ OBECNÁ ČÁST: PRO ŽÁKY S POTŘEBOU PODPORY VE VZDĚLÁVÁNÍ Z DŮVODŮ ZDRAVOTNÍHO NEBO SOCIÁLNÍHO ZNEVÝHODNĚNÍ. Univerzita Palackého v Olomouci: Systémová podpora inkluzivního vzdělávání v ČR, 2015 [cit. 2018-12-20].
5.ZELINKOVÁ, Olga. Cizí jazyky a specifické poruchy učení. 1. vyd. Havlíčkův Brod: Tobiáš, 2006, 167 s. ISBN 80-731-1022-9.
6.KAPRÁLEK, K., BĚLECKÝ Z. Jak napsat a používat individuální vzdělávací program. Druhé aktualizované vydání. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-824-1.