Cílem bakalářské práce je analýza komunikačních kanálů cestovní kanceláře EXIM tours z pohledu zákazníka. Praktická část popisuje nynější vývoj cestovní kanceláře až po současnost. Tato část je rozdělena na dvě části. První část obsahuje hodnocení tradičního komunikačního nástroje - katalogu a webu cestovní kanceláře a druhá část se věnuje moderním komunikačním nástrojům - sociálním médiím. Jedná se o Facebook, Instagram a Youtube. V práci jsou hodnoceny i recenze, které jsou významným zdrojem informací pro klienty cestovní kanceláře.
Annotation in English
The aim of the thesis is to analyze communication channels of the travel agency EXIM tours from the costumer's point of view. The practical part describes the current development of the travel agency from their beginning to the present. This part is also divided into two sections. The first part contains the evaluation of the traditional communication tool - the catalog and the website. Second part is about modern communication called social media. Specifically Facebook, Instagram and Youtube. In thesis there are laso reviews, which are an important source of infromation for clients.
Cílem bakalářské práce je analýza komunikačních kanálů cestovní kanceláře EXIM tours z pohledu zákazníka. Praktická část popisuje nynější vývoj cestovní kanceláře až po současnost. Tato část je rozdělena na dvě části. První část obsahuje hodnocení tradičního komunikačního nástroje - katalogu a webu cestovní kanceláře a druhá část se věnuje moderním komunikačním nástrojům - sociálním médiím. Jedná se o Facebook, Instagram a Youtube. V práci jsou hodnoceny i recenze, které jsou významným zdrojem informací pro klienty cestovní kanceláře.
Annotation in English
The aim of the thesis is to analyze communication channels of the travel agency EXIM tours from the costumer's point of view. The practical part describes the current development of the travel agency from their beginning to the present. This part is also divided into two sections. The first part contains the evaluation of the traditional communication tool - the catalog and the website. Second part is about modern communication called social media. Specifically Facebook, Instagram and Youtube. In thesis there are laso reviews, which are an important source of infromation for clients.