Závěrečná práce se zaměřuje na způsoby výuky anglického jazyka v první a druhé třídě. V práci jsou uvedeny příklady aktivit vhodné pro tuto věkovou skupinu. Práce zahrnuje názory učitelů na výuku anglického jazyka u nejmladších dětí.
Anotace v angličtině
The final thesis focuses on teaching English in the first and second grade. There are examples of activities suitable for this age group. The work includes the views of teachers on teaching English of the youngest children.
Klíčová slova
Poslech, mluvení, slovní zásoba, aktivity, hry, názory učitelů
Závěrečná práce se zaměřuje na způsoby výuky anglického jazyka v první a druhé třídě. V práci jsou uvedeny příklady aktivit vhodné pro tuto věkovou skupinu. Práce zahrnuje názory učitelů na výuku anglického jazyka u nejmladších dětí.
Anotace v angličtině
The final thesis focuses on teaching English in the first and second grade. There are examples of activities suitable for this age group. The work includes the views of teachers on teaching English of the youngest children.
Klíčová slova
Poslech, mluvení, slovní zásoba, aktivity, hry, názory učitelů
1. Prostudování odborné literatury
2. Zpracování tématu v teoretické části závěrečné práce
3. Zvolení metody a postupu výzkumu v praktické části
4. Zpracování praktické části závěrečné práce
5. Shrnutí, závěry, doporučení pro praxi
Zásady pro vypracování
1. Prostudování odborné literatury
2. Zpracování tématu v teoretické části závěrečné práce
3. Zvolení metody a postupu výzkumu v praktické části
4. Zpracování praktické části závěrečné práce
5. Shrnutí, závěry, doporučení pro praxi
Seznam doporučené literatury
Harmer, J.: How to Teach English. Longman, Harlow, 2007. ISBN 978-1-4058-4774-2
Malderez, A.: A Course in English Teaching. Cambridge, 1997. ISBN 0-521-56798-X
Scrievener, J.: Learning Teaching. Macmillan, Oxford, 2005. ISBN 978-1-4050-1399-4
Thornbury, S.: How to teach Vocabulary, Longman, 2002. ISBN-0582429668
Seznam doporučené literatury
Harmer, J.: How to Teach English. Longman, Harlow, 2007. ISBN 978-1-4058-4774-2
Malderez, A.: A Course in English Teaching. Cambridge, 1997. ISBN 0-521-56798-X
Scrievener, J.: Learning Teaching. Macmillan, Oxford, 2005. ISBN 978-1-4050-1399-4
Thornbury, S.: How to teach Vocabulary, Longman, 2002. ISBN-0582429668