Dokončená práce zatím bez pokusu o obhajobu (DBPOO).
Úplnost vyplnění požadovaných údajů
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Anotace, Anotace v angličtině, Klíčová slova, Klíčová slova v angličtině, Přílohy volně vložené
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Ujasnění struktury práce teoretická/praktická část.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti syndromu ADHD.
Studium metodiky a instrukcí k nim.
Průběžné konzultace s vedoucím závěrečné práce.
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Ujasnění struktury práce teoretická/praktická část.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti syndromu ADHD.
Studium metodiky a instrukcí k nim.
Průběžné konzultace s vedoucím závěrečné práce.
Seznam doporučené literatury
BARTOŇOVÁ, Miroslava Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Vyd.
1. Brno: MSD, spol. s r. o., 2005. 267 s. ISBN 80-86633-38-1.
DRTÍLKOVÁ, Ivana;ŠEDÝ, Omar et al. Hyperkinetická porucha ADHD.Vyd. 1.Praha:Galén, 2007. 268 s. ISBN 978-80-7262-419-5.
FERJENČÍK, Ján. Úvod do metodologie psychologického výzkumu jak zkoumat lidskou duši. Vyd. 1. Praha: Portál,s. r. o.,2000. 256 s. ISBN 80-7178-367-6.
MUNDEN, Alison; ARCELUS,Jon. Poruchy pozornosti a hyperaktivita.
Vyd. 1. Praha: Portál, s. r. o., 2002. 119 s. ISBN 80-7178-625-X.
ŠKRDLÍKOVÁ, Petra. Hyperaktivní předškoláci. Výchova a vzdělávání dětí sADHD.
Vyd. 1. Praha: Portál, s. r. o., 2015. 137 s. ISBN 97-80-262-0928-7.
ŠTÍPEK, Petr. Dítě na zabití. Vyd. 1. Praha: Portál, s. r. o., 2011. 200 s. ISBN 978-80-7367-981-1.
ZELINKOVÁ, Olga. Poruchy učení. Vyd. 10. Praha: Portál, s. r. o., 2003. 264 s. ISBN 80-7178-800-7.
Seznam doporučené literatury
BARTOŇOVÁ, Miroslava Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Vyd.
1. Brno: MSD, spol. s r. o., 2005. 267 s. ISBN 80-86633-38-1.
DRTÍLKOVÁ, Ivana;ŠEDÝ, Omar et al. Hyperkinetická porucha ADHD.Vyd. 1.Praha:Galén, 2007. 268 s. ISBN 978-80-7262-419-5.
FERJENČÍK, Ján. Úvod do metodologie psychologického výzkumu jak zkoumat lidskou duši. Vyd. 1. Praha: Portál,s. r. o.,2000. 256 s. ISBN 80-7178-367-6.
MUNDEN, Alison; ARCELUS,Jon. Poruchy pozornosti a hyperaktivita.
Vyd. 1. Praha: Portál, s. r. o., 2002. 119 s. ISBN 80-7178-625-X.
ŠKRDLÍKOVÁ, Petra. Hyperaktivní předškoláci. Výchova a vzdělávání dětí sADHD.
Vyd. 1. Praha: Portál, s. r. o., 2015. 137 s. ISBN 97-80-262-0928-7.
ŠTÍPEK, Petr. Dítě na zabití. Vyd. 1. Praha: Portál, s. r. o., 2011. 200 s. ISBN 978-80-7367-981-1.
ZELINKOVÁ, Olga. Poruchy učení. Vyd. 10. Praha: Portál, s. r. o., 2003. 264 s. ISBN 80-7178-800-7.