Bakalářská práce se zabývá osobnostním růstem a sebezkušeností studentů dramaterapie. Problematika byla popsána v teoretické i praktické části. Výzkumného šetření kvalitativního designu se zúčastnilo pět participantů. Hlavním cílem práce bylo zjistit a popsat, jakým způsobem studium dramaterapie ovlivňuje osobnostní růst studentů. Tento cíl byl zodpovězen ve výzkumných otázkách.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the personal growth and self-experience of drama therapy students. The issue was described in theoretical and practical part. Five participants took part in the research survey of qualitative design. The main goal of the thesis was to find out and describe how the studying drama therapy affects the personal growth of students. This goal has been answered in research questions.
personal growth, self-experience, self-discovery, self-development, drama therapy, technique, group dynamics, prejudices, intact students
Rozsah průvodní práce
44 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá osobnostním růstem a sebezkušeností studentů dramaterapie. Problematika byla popsána v teoretické i praktické části. Výzkumného šetření kvalitativního designu se zúčastnilo pět participantů. Hlavním cílem práce bylo zjistit a popsat, jakým způsobem studium dramaterapie ovlivňuje osobnostní růst studentů. Tento cíl byl zodpovězen ve výzkumných otázkách.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the personal growth and self-experience of drama therapy students. The issue was described in theoretical and practical part. Five participants took part in the research survey of qualitative design. The main goal of the thesis was to find out and describe how the studying drama therapy affects the personal growth of students. This goal has been answered in research questions.
personal growth, self-experience, self-discovery, self-development, drama therapy, technique, group dynamics, prejudices, intact students
Zásady pro vypracování
Studium literatury z oblasti dramaterapie a terapií ve speciální pedagogice. Zaměření se na jednotlivé studenty. Na jejich osobnostní růst a sebezkušenost při studiu dramaterapie. Zpracování výsledků a zjištění přínosu pro praxi.
Zásady pro vypracování
Studium literatury z oblasti dramaterapie a terapií ve speciální pedagogice. Zaměření se na jednotlivé studenty. Na jejich osobnostní růst a sebezkušenost při studiu dramaterapie. Zpracování výsledků a zjištění přínosu pro praxi.
Seznam doporučené literatury
1.VALENTA, M. Dramaterapie. 4. vyd. Praha 7: Grada Publishing, 2011, 264 s. ISBN 978-80-247-3851-2.
2.MÜLER, O. a kol. Terapie ve speciální pedagogice. 2. vyd. Praha 7: Grada Publishing, 2014, 508 s. ISBN 978-80-247-4172-7.
3.Zákon č. . 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) [online] 2004 [cit. 2016-03-24] Dostupné z: http://www.msmt.cz/dokumenty/vzdelavani-deti-zaku-a-studentu-se-specialnimi-vzdelavacimi
Seznam doporučené literatury
1.VALENTA, M. Dramaterapie. 4. vyd. Praha 7: Grada Publishing, 2011, 264 s. ISBN 978-80-247-3851-2.
2.MÜLER, O. a kol. Terapie ve speciální pedagogice. 2. vyd. Praha 7: Grada Publishing, 2014, 508 s. ISBN 978-80-247-4172-7.
3.Zákon č. . 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) [online] 2004 [cit. 2016-03-24] Dostupné z: http://www.msmt.cz/dokumenty/vzdelavani-deti-zaku-a-studentu-se-specialnimi-vzdelavacimi