Bakalářská práce pojednává o tvorbě Třídního vzdělávacího programu. V teoretické části se věnuje předškolnímu věku, předškolnímu vzdělávání, mateřské škole a dokumentům potřebných pro předškolní vzdělávání. Praktická část je zaměřena na vlastní tvorbu Třídního vzdělávacího programu, integrovaných tematických celků. Věnuje dětem se speciálními vzdělávacími potřebami, kazuistice, zpracování Individuálního vzdělávacího plánu a Plánu pedagogické podporu.
Anotace v angličtině
Anotace v angličtině: The bachelor thesis deals with the creation of Classroom Educational Program. In the theoretical part, it deals with pre-school age, preschool education, kindergarten and documents needed for pre-school education. The practical part is focused on the creation of the Classroom Educational Program, integrated thematic units. It is dedicated to children with special educational needs, case study, elaboration of the Individual Educational Plan and Plan of Pedagogical Support
Pre-school age, preschool education, kindergarten, Global education program, Classroom education program, Integrated thematic units, special educational needs, case study, Individual educational plan, pedagogical support plan.
Rozsah průvodní práce
56 s. (11785 slov)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce pojednává o tvorbě Třídního vzdělávacího programu. V teoretické části se věnuje předškolnímu věku, předškolnímu vzdělávání, mateřské škole a dokumentům potřebných pro předškolní vzdělávání. Praktická část je zaměřena na vlastní tvorbu Třídního vzdělávacího programu, integrovaných tematických celků. Věnuje dětem se speciálními vzdělávacími potřebami, kazuistice, zpracování Individuálního vzdělávacího plánu a Plánu pedagogické podporu.
Anotace v angličtině
Anotace v angličtině: The bachelor thesis deals with the creation of Classroom Educational Program. In the theoretical part, it deals with pre-school age, preschool education, kindergarten and documents needed for pre-school education. The practical part is focused on the creation of the Classroom Educational Program, integrated thematic units. It is dedicated to children with special educational needs, case study, elaboration of the Individual Educational Plan and Plan of Pedagogical Support
Pre-school age, preschool education, kindergarten, Global education program, Classroom education program, Integrated thematic units, special educational needs, case study, Individual educational plan, pedagogical support plan.
Zásady pro vypracování
1. Nastudování literatury
2. Zpracování jednotlivých kapitol
3. Doporučení pro praxi
4. Konzultace s vedoucí práce
5. Vytvoření závěru
Zásady pro vypracování
1. Nastudování literatury
2. Zpracování jednotlivých kapitol
3. Doporučení pro praxi
4. Konzultace s vedoucí práce
5. Vytvoření závěru
Seznam doporučené literatury
Výzkumný ústav ped.-RVP PV,ŠVP PV, Manuál k přípravě ŠVP,TVP
Šmelová, E. Mateřská škola:Teorie a praxe 1. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2004. ISBN 978-80-224-2239-8, Koťátková, S. Dítě a mateřská škola. Praha: Grada Publishing a.s., 2008. ISBN 978-80247-1568-1, Vágnerová, M. Vývojová psychologie 1.: Dotisk 1 vyd. Praha:Karolinum,2008. ISBN 978-80246-0956-0, Mlčáková, R. Grafomotorika a počáteční psaní. Praha: Grada, 2009. ISBN 987-80-247-2630-4, Zelinková, O. Pomoz, abych to dokázal. Praha: Portál, 1997. ISBN: 80-7178-071-5, Gardošová. J, Důjková,L. Začít spolu. Praha: Portál, 2011. ISBN: 978-80-262-0106-9, Průcha. J. a kolektiv.Pedagogický slovník. Praha: Portál, 2013. ISBN: 978-80-2620-403-9, Bednářová, J., Šmardová, V. Diagnostika předškolního dítěte. Brno: Computer Press, 2011. ISBN: 978-80-251-1829-0, Matějček, Z. O rodině vlastní,nevlastní a náhradní. Praha: Portál, 1994. ISBN:80-85282-83-6, Jankovský, J. Ucelená rehabilitace dětí s tělesným a kombinovaným postižením. Praha: Triton, 2006. ISBN: 80-7254-730-5, Janovcová, Z. Alternativní a augmentativní komunikace. Brno, 2010. ISBN: 9788021051867, Vítková, M. Integrativní speciální pedagogika. Paido, 2004. ISBN: 80-7315-071-9
Seznam doporučené literatury
Výzkumný ústav ped.-RVP PV,ŠVP PV, Manuál k přípravě ŠVP,TVP
Šmelová, E. Mateřská škola:Teorie a praxe 1. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2004. ISBN 978-80-224-2239-8, Koťátková, S. Dítě a mateřská škola. Praha: Grada Publishing a.s., 2008. ISBN 978-80247-1568-1, Vágnerová, M. Vývojová psychologie 1.: Dotisk 1 vyd. Praha:Karolinum,2008. ISBN 978-80246-0956-0, Mlčáková, R. Grafomotorika a počáteční psaní. Praha: Grada, 2009. ISBN 987-80-247-2630-4, Zelinková, O. Pomoz, abych to dokázal. Praha: Portál, 1997. ISBN: 80-7178-071-5, Gardošová. J, Důjková,L. Začít spolu. Praha: Portál, 2011. ISBN: 978-80-262-0106-9, Průcha. J. a kolektiv.Pedagogický slovník. Praha: Portál, 2013. ISBN: 978-80-2620-403-9, Bednářová, J., Šmardová, V. Diagnostika předškolního dítěte. Brno: Computer Press, 2011. ISBN: 978-80-251-1829-0, Matějček, Z. O rodině vlastní,nevlastní a náhradní. Praha: Portál, 1994. ISBN:80-85282-83-6, Jankovský, J. Ucelená rehabilitace dětí s tělesným a kombinovaným postižením. Praha: Triton, 2006. ISBN: 80-7254-730-5, Janovcová, Z. Alternativní a augmentativní komunikace. Brno, 2010. ISBN: 9788021051867, Vítková, M. Integrativní speciální pedagogika. Paido, 2004. ISBN: 80-7315-071-9