Hlavní cílem bakalářské práce je zjistit, jaké jsou požadavky oslovených klientů fitness center na osobního trenéra, pozitiva a negativa, která klienti shledávají na svém osobním trenérovi.
Vybraní respondenti z pěti fitness center v oblasti města Olomouce byli osloveni metodou anketního šetření.
Z výsledků vyplývá, že si oslovení účastníci trenéra vybírají sami. Od trenéra očekávají, že jim bude dobrou motivací, bude posouvat jejich výsledky a tím se budou přibližovat ke svým cílům, bude jim věnovat dostatek času. Na osobním trenérovi by jim nejvíce vadila neprofesionalita, nespolehlivost a doteky naopak jako pozitiva trenéra považují klienti hlavně jeho zkušenosti v oboru, dobrý vztah s klientem, zájem o něj a vzhled trenéra, který je pro ně motivačním prvkem
Anotace v angličtině
The main goal of the bachelor's thesis is to find out what are the requirements of the addressed clients of fitness centers for a personal trainer, the positives and negatives that clients find on their personal trainer.
Selected respondents from five fitness centers in the area of the city of Olomouc were contacted by means of a survey.
The results show that the addressed participants choose the coach themselves. They expect the coach to be a good motivator, to move their results and thus approach their goals, to devote enough time to them. The personal trainer would be most bothered by unprofessionalism, unreliability and touches, on the contrary, clients consider the positive experience of the trainer to be his experience in the field, good relationship with the client, interest in him and the coach's appearance, which is a motivating element for them.
Klíčová slova
fitness centrum, klient, osobní trenér, spolupráce, požadavky na trenéra
Klíčová slova v angličtině
fitness center, client, personal trainer, cooperation, requirements for a trainer
Rozsah průvodní práce
56 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavní cílem bakalářské práce je zjistit, jaké jsou požadavky oslovených klientů fitness center na osobního trenéra, pozitiva a negativa, která klienti shledávají na svém osobním trenérovi.
Vybraní respondenti z pěti fitness center v oblasti města Olomouce byli osloveni metodou anketního šetření.
Z výsledků vyplývá, že si oslovení účastníci trenéra vybírají sami. Od trenéra očekávají, že jim bude dobrou motivací, bude posouvat jejich výsledky a tím se budou přibližovat ke svým cílům, bude jim věnovat dostatek času. Na osobním trenérovi by jim nejvíce vadila neprofesionalita, nespolehlivost a doteky naopak jako pozitiva trenéra považují klienti hlavně jeho zkušenosti v oboru, dobrý vztah s klientem, zájem o něj a vzhled trenéra, který je pro ně motivačním prvkem
Anotace v angličtině
The main goal of the bachelor's thesis is to find out what are the requirements of the addressed clients of fitness centers for a personal trainer, the positives and negatives that clients find on their personal trainer.
Selected respondents from five fitness centers in the area of the city of Olomouc were contacted by means of a survey.
The results show that the addressed participants choose the coach themselves. They expect the coach to be a good motivator, to move their results and thus approach their goals, to devote enough time to them. The personal trainer would be most bothered by unprofessionalism, unreliability and touches, on the contrary, clients consider the positive experience of the trainer to be his experience in the field, good relationship with the client, interest in him and the coach's appearance, which is a motivating element for them.
Klíčová slova
fitness centrum, klient, osobní trenér, spolupráce, požadavky na trenéra
Klíčová slova v angličtině
fitness center, client, personal trainer, cooperation, requirements for a trainer