Dokončená práce zatím bez pokusu o obhajobu (DBPOO).
Úplnost vyplnění požadovaných údajů
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název dle studenta, Název v angličtině, Anotace, Anotace v angličtině, Klíčová slova, Klíčová slova v angličtině, Přílohy volně vložené, Rozsah práce
Studium odborné literatury
Vymezení terminologie daného tématu
Navržení struktury práce
Zpracování vymezené problematiky
Změny budou konzultovány během psaní práce
Zásady pro vypracování
Studium odborné literatury
Vymezení terminologie daného tématu
Navržení struktury práce
Zpracování vymezené problematiky
Změny budou konzultovány během psaní práce
Seznam doporučené literatury
Gramotnosti ve vzdělávání. Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.
Košťálová, H., Šafránková K., Hausenblas, O.: Čtenářská gramotnost jako vzdělávací cíl pro každého žáka. Praha: Česká školní inspekce, 2010.
Palečková, J., TOMÁŠEK, V., BASL, J. Umíme ještě číst? Hlavní zjištění výzkumu PISA 2009. Praha: Ústav pro informace ve vzdělávání, 2010.
Martinec, L., Honsová, Š., Hučín, J., Kelblová, L., Modráček, Z., Mokrá, L. Co umí čeští žáci. Výzkum PISA. Praha: Ústav pro informace ve vzdělávání nakladatelství Tauris, 2008.
Trávníček, J. Čteme? Obyvatelé České republiky a jejich vztah ke knize. Brno: Host, 2008.
Úlohy pro měření čtenářské, matematické a přírodovědné gramotnosti (patnáctiletých žáků). Praha: Ústav pro informace ve vzdělávání, 2000.
Hejsek, L. Rozvoj čtenářské gramotnosti v procesu základního vzdělávání. Olomouc, Univerzita Palackého, 2015.
Prázová, I., Homolová, K., Landová, H., Richter, V. České děti jako čtenáři. Brno, Host; Praha, Národní knihovna České republiky, 2014.
Seznam doporučené literatury
Gramotnosti ve vzdělávání. Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.
Košťálová, H., Šafránková K., Hausenblas, O.: Čtenářská gramotnost jako vzdělávací cíl pro každého žáka. Praha: Česká školní inspekce, 2010.
Palečková, J., TOMÁŠEK, V., BASL, J. Umíme ještě číst? Hlavní zjištění výzkumu PISA 2009. Praha: Ústav pro informace ve vzdělávání, 2010.
Martinec, L., Honsová, Š., Hučín, J., Kelblová, L., Modráček, Z., Mokrá, L. Co umí čeští žáci. Výzkum PISA. Praha: Ústav pro informace ve vzdělávání nakladatelství Tauris, 2008.
Trávníček, J. Čteme? Obyvatelé České republiky a jejich vztah ke knize. Brno: Host, 2008.
Úlohy pro měření čtenářské, matematické a přírodovědné gramotnosti (patnáctiletých žáků). Praha: Ústav pro informace ve vzdělávání, 2000.
Hejsek, L. Rozvoj čtenářské gramotnosti v procesu základního vzdělávání. Olomouc, Univerzita Palackého, 2015.
Prázová, I., Homolová, K., Landová, H., Richter, V. České děti jako čtenáři. Brno, Host; Praha, Národní knihovna České republiky, 2014.