Cílem této práce je popis marketingové propagace České republiky pro korejské turisty a analýza povědomí Korejců o České republice jako turistické destinaci za pomocí dotazníkového šetření. Na základě zjištěných informací budou definovány mezery na trhu a z nich vyplývající podnikatelské příležitosti v této oblasti.
Anotace v angličtině
My thesis deals mainly with marketing promotion of Czech Republic and its importance and influence on inbound tourism. One of the objectives of this thesis was analyzing awareness about Czech Republic between Koreans and their attitude to Czech Republic as a tourist destination. For this purpose, I have created an online questionnaire and this way I have acquired and then analzyed more than six hundred answers.
Klíčová slova
Korejská republika, Jižní Korea, turismus, cestovní ruch, marketing, Česká republika, CzechTourism
Klíčová slova v angličtině
South Korea, tourism, marketing, Czech Republic, CzechTourism, destination marketing
Rozsah průvodní práce
76
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je popis marketingové propagace České republiky pro korejské turisty a analýza povědomí Korejců o České republice jako turistické destinaci za pomocí dotazníkového šetření. Na základě zjištěných informací budou definovány mezery na trhu a z nich vyplývající podnikatelské příležitosti v této oblasti.
Anotace v angličtině
My thesis deals mainly with marketing promotion of Czech Republic and its importance and influence on inbound tourism. One of the objectives of this thesis was analyzing awareness about Czech Republic between Koreans and their attitude to Czech Republic as a tourist destination. For this purpose, I have created an online questionnaire and this way I have acquired and then analzyed more than six hundred answers.
Klíčová slova
Korejská republika, Jižní Korea, turismus, cestovní ruch, marketing, Česká republika, CzechTourism
Klíčová slova v angličtině
South Korea, tourism, marketing, Czech Republic, CzechTourism, destination marketing
Zásady pro vypracování
1. Popište marketingovou propagaci České republiky pro korejské turisty.
2. Analyzujte povědomí Korejců o České republice jako turistické destinaci.
3. Definujte mezery na trhu a popište podnikatelské příležitosti v této oblasti.
4. Navrhněte možnosti podnikatelského využití těchto příležitostí.
Zásady pro vypracování
1. Popište marketingovou propagaci České republiky pro korejské turisty.
2. Analyzujte povědomí Korejců o České republice jako turistické destinaci.
3. Definujte mezery na trhu a popište podnikatelské příležitosti v této oblasti.
4. Navrhněte možnosti podnikatelského využití těchto příležitostí.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4209-0.
KIM, Sang-ah. Tři země východní Evropy: aktuální pro 2017-2018. 1. Korejská republika: Terra, 2017. ISBN 978-89-94939-59-9.
KLÍMOVÁ, Monika. Interkulturní specifika a cestovní ruch: analýza pozice turismu ve světové ekonomice, změny mezinárodního turismu v důsledku globálních změn, evropská integrace a mezinárodní turismus. Praha: Wolters Kluwer, 2017. ISBN 978-80-7552-619-9.
RYGLOVÁ, Kateřina, Michal BURIAN a Ida VAJČNEROVÁ. Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-4039-3.
ZELENKA, Josef a Martina PÁSKOVÁ. Výkladový slovník cestovního ruchu. Kompletně přeprac. a dopl. 2. vyd. Praha: Linde Praha, 2012. ISBN 978-80-7201-880-2.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4209-0.
KIM, Sang-ah. Tři země východní Evropy: aktuální pro 2017-2018. 1. Korejská republika: Terra, 2017. ISBN 978-89-94939-59-9.
KLÍMOVÁ, Monika. Interkulturní specifika a cestovní ruch: analýza pozice turismu ve světové ekonomice, změny mezinárodního turismu v důsledku globálních změn, evropská integrace a mezinárodní turismus. Praha: Wolters Kluwer, 2017. ISBN 978-80-7552-619-9.
RYGLOVÁ, Kateřina, Michal BURIAN a Ida VAJČNEROVÁ. Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-4039-3.
ZELENKA, Josef a Martina PÁSKOVÁ. Výkladový slovník cestovního ruchu. Kompletně přeprac. a dopl. 2. vyd. Praha: Linde Praha, 2012. ISBN 978-80-7201-880-2.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Cíl práce
Metody práce
Dosažení cíle práce
Reakce na podněty z posudků
Diskuze s komisí