Tato práce se zabývá metodou CLIL a motivací žáků k učení, respektive pozitivním a negativním vlivem výuky zeměpisu prostřednictvím anglického jazyka na motivaci žáků na základní škole.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the CLIL method and the motivation of learners to learn, with the positive or negative influence of teaching Geography through English on the motivation of learners at lower secondary school.
Klíčová slova
metoda CLIL, motivace, žáci, anglický jazyk, zeměpis
Klíčová slova v angličtině
CLIL, motivation, learners, English, Geography
Rozsah průvodní práce
65 s.
Jazyk
AN
Anotace
Tato práce se zabývá metodou CLIL a motivací žáků k učení, respektive pozitivním a negativním vlivem výuky zeměpisu prostřednictvím anglického jazyka na motivaci žáků na základní škole.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the CLIL method and the motivation of learners to learn, with the positive or negative influence of teaching Geography through English on the motivation of learners at lower secondary school.
Klíčová slova
metoda CLIL, motivace, žáci, anglický jazyk, zeměpis
Klíčová slova v angličtině
CLIL, motivation, learners, English, Geography
Zásady pro vypracování
1. Prostudování odborné literatury
2. Zpracování tématu v teoretické části závěrečné práce
3. Zvolení metody a postupu výzkumu v praktické části
4. Zpracování praktické části závěrečné práce
5. Shrnutí, závěry, doporučení pro praxi
Zásady pro vypracování
1. Prostudování odborné literatury
2. Zpracování tématu v teoretické části závěrečné práce
3. Zvolení metody a postupu výzkumu v praktické části
4. Zpracování praktické části závěrečné práce
5. Shrnutí, závěry, doporučení pro praxi
Seznam doporučené literatury
BRINTON, D.M., SNOW, A.M. a M.B. WESCHE Content-Based Second Language Instruction. New York: Newbury House Publishers, 1989.
CALABRESE, I., RAMPONE, S. Cross-Curricular Resources for Young Learners. Oxford: OUP, 2007.
DELLER, S., PRICE, C. Teaching Other Subjects Through English. Oxford: OUP, 2007.
LLINARES, A., MORTON, T. a R. WHITTAKER The Roles of Language in CLIL. Cambridge: CUP, 2012.
MEHISTO, P., MARSH, D. a M.J. FRIGOLS Uncovering CLIL. Oxford: OUP, 2008.
SCRIVENER, J. Learning Teaching. Third edition. Oxford: Macmillan Education, 2011.
ŠVECOVÁ, H. Cross-curricular Activities. Oxford: OUP, 2004.
Seznam doporučené literatury
BRINTON, D.M., SNOW, A.M. a M.B. WESCHE Content-Based Second Language Instruction. New York: Newbury House Publishers, 1989.
CALABRESE, I., RAMPONE, S. Cross-Curricular Resources for Young Learners. Oxford: OUP, 2007.
DELLER, S., PRICE, C. Teaching Other Subjects Through English. Oxford: OUP, 2007.
LLINARES, A., MORTON, T. a R. WHITTAKER The Roles of Language in CLIL. Cambridge: CUP, 2012.
MEHISTO, P., MARSH, D. a M.J. FRIGOLS Uncovering CLIL. Oxford: OUP, 2008.
SCRIVENER, J. Learning Teaching. Third edition. Oxford: Macmillan Education, 2011.
ŠVECOVÁ, H. Cross-curricular Activities. Oxford: OUP, 2004.