Předložená diplomová práce se zabývá výzkumem vnitřního zatížení žáků, v jejichž třídě je integrovaný žák s tělesným postižením. Tento žák se v hodinách tělesné výchovy pohybuje pomocí sportovního vozíku. Cílem této práce je zanalyzovat, zda integrace ovlivní vnitřní zatížení ostatních žáků. V první části práce je uvedena charakteristika základních pojmů. V závěrečné části jsou zhodnoceny výsledky měření pomocí sportesteru Team Polar2 pro jednotlivé pohybové hry a jejich modifikace při integraci.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with research of an internal burden of pupils in whose class an integrated pupil with physical disability is. This pupil uses a sports wheelchair in Physical Education classes. The aim of this thesis is to analyze whether integration affects the internal burden of other pupils. The first part describes a characteristic of basic terms. The final part evaluates the results of measurements using the Team Polar2 smart watch for individual movement games and their modifications during the integration.
physical disability, integration, individualized education program, teaching unit, burden, motor skills, movement game, modification
Rozsah průvodní práce
72
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená diplomová práce se zabývá výzkumem vnitřního zatížení žáků, v jejichž třídě je integrovaný žák s tělesným postižením. Tento žák se v hodinách tělesné výchovy pohybuje pomocí sportovního vozíku. Cílem této práce je zanalyzovat, zda integrace ovlivní vnitřní zatížení ostatních žáků. V první části práce je uvedena charakteristika základních pojmů. V závěrečné části jsou zhodnoceny výsledky měření pomocí sportesteru Team Polar2 pro jednotlivé pohybové hry a jejich modifikace při integraci.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with research of an internal burden of pupils in whose class an integrated pupil with physical disability is. This pupil uses a sports wheelchair in Physical Education classes. The aim of this thesis is to analyze whether integration affects the internal burden of other pupils. The first part describes a characteristic of basic terms. The final part evaluates the results of measurements using the Team Polar2 smart watch for individual movement games and their modifications during the integration.