Tato závěrečná práce se zabývá tématem spolupráce rodiny a školy. Je složena z osmi kapitol. V prvních šesti kapitolách se čtenář dozví o důvodech spolupráce, o komunikaci a možných formách spolupráce. Poslední dvě kapitoly se zabývají popisem jednotlivých forem spolupráce na konkrétní škole
Anotace v angličtině
The thesis deals about family and school cooperation theme. The thesis has got eight chapters. First six chapters talks about the reasons and forms of cooperation and communication. The last two chapters deal with description of indiviual forms of cooperation at a particular school.
Klíčová slova
Rodina, škola, učitel, spolupráce rodiny a školy, formy spolupráce, komunikace.
Klíčová slova v angličtině
Family, school, teacher, family and chool cooperation, forms of cooperation, communication,
Rozsah průvodní práce
42
Jazyk
CZ
Anotace
Tato závěrečná práce se zabývá tématem spolupráce rodiny a školy. Je složena z osmi kapitol. V prvních šesti kapitolách se čtenář dozví o důvodech spolupráce, o komunikaci a možných formách spolupráce. Poslední dvě kapitoly se zabývají popisem jednotlivých forem spolupráce na konkrétní škole
Anotace v angličtině
The thesis deals about family and school cooperation theme. The thesis has got eight chapters. First six chapters talks about the reasons and forms of cooperation and communication. The last two chapters deal with description of indiviual forms of cooperation at a particular school.
Klíčová slova
Rodina, škola, učitel, spolupráce rodiny a školy, formy spolupráce, komunikace.
Klíčová slova v angličtině
Family, school, teacher, family and chool cooperation, forms of cooperation, communication,
Zásady pro vypracování
- formulace hlavních a dílčích cílů práce,
- operacionalizace klíčových pojmů na základě studia odborné tuzemské i zahraniční literatury,
- zpracování teoretické části práce,
- realizace empirického šetření, zpracování dat a jejich vyhodnocení,
- vyvození závěrů, zhodnocení přínosu práce.
Zásady pro vypracování
- formulace hlavních a dílčích cílů práce,
- operacionalizace klíčových pojmů na základě studia odborné tuzemské i zahraniční literatury,
- zpracování teoretické části práce,
- realizace empirického šetření, zpracování dat a jejich vyhodnocení,
- vyvození závěrů, zhodnocení přínosu práce.
Seznam doporučené literatury
- GRECMANOVÁ, Helena. Klima školy. Olomouc: Hanex, 2008. Edukace (Hanex). ISBN 978-80-7409-010-3.
- HAVLÍK, Radomír a Jaroslav KOŤA. Sociologie výchovy a školy. Vyd. 2. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-327-7.
- KRÁLÍKOVÁ, MARIE. SINGEROVÁ-NEČESANÁ, JARMILA. Rodina a škola ve
výchovné spolupráci. 1. vydání. Praha : SPN, 1985.
- KYRIACOU, Chris. Řešení výchovných problémů ve škole. Praha: Portál, 2005. Pedagogická praxe (Portál). ISBN -80-7178-945-3.
- POL, Milan, Milada RABUŠICOVÁ a Petr NOVOTNÝ. Demokracie ve škole. Brno: Masarykova univerzita, 2006. ISBN 80-210-4210-9.
- ŠTECH, Stanislav. Vývoj poznatků o vztahu rodiny a školy: Československá psychologie. Praha: Psychologický ústav AV ČR, 1997.
Seznam doporučené literatury
- GRECMANOVÁ, Helena. Klima školy. Olomouc: Hanex, 2008. Edukace (Hanex). ISBN 978-80-7409-010-3.
- HAVLÍK, Radomír a Jaroslav KOŤA. Sociologie výchovy a školy. Vyd. 2. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-327-7.
- KRÁLÍKOVÁ, MARIE. SINGEROVÁ-NEČESANÁ, JARMILA. Rodina a škola ve
výchovné spolupráci. 1. vydání. Praha : SPN, 1985.
- KYRIACOU, Chris. Řešení výchovných problémů ve škole. Praha: Portál, 2005. Pedagogická praxe (Portál). ISBN -80-7178-945-3.
- POL, Milan, Milada RABUŠICOVÁ a Petr NOVOTNÝ. Demokracie ve škole. Brno: Masarykova univerzita, 2006. ISBN 80-210-4210-9.
- ŠTECH, Stanislav. Vývoj poznatků o vztahu rodiny a školy: Československá psychologie. Praha: Psychologický ústav AV ČR, 1997.