Práce je zaměřena na rozvoj hrubého motoru u dětí mladšího školního věku. Také se zabývá ontogenetickým vývojem dětí, pohybovými dovednosti, hrubou motorikou a hrou. Praktická část obsahuje naměřené hodnoty lokomočních a manipulačních dovedností dětí, jejich vyhodnocení a zpracování. V praktické části dále najdeme průzkum sportovních aktivit měřených dětí. Všechny získané výsledky jsou převedeny do grafů pro lepší přehled.
Anotace v angličtině
Work is aimed at developing gross motor in children of school age. Also active in the development of children, ontogenetickým mobility skills, gross motorikou and game. The practical part contains lokomočních and handling skills of children, their evaluation and processing. We find in the practical part of the sporting activities of children. All the results obtained are converted to the graphs for a better overview.
Klíčová slova
Lokomoce, manipulace, pohybové dovednosti, mladší školní věk, ontogenetický vývoj, hra
Klíčová slova v angličtině
Locomotion, manipulation, movement skills, younger school age, ontogenetic development, play
Rozsah průvodní práce
66 s. (73 491 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je zaměřena na rozvoj hrubého motoru u dětí mladšího školního věku. Také se zabývá ontogenetickým vývojem dětí, pohybovými dovednosti, hrubou motorikou a hrou. Praktická část obsahuje naměřené hodnoty lokomočních a manipulačních dovedností dětí, jejich vyhodnocení a zpracování. V praktické části dále najdeme průzkum sportovních aktivit měřených dětí. Všechny získané výsledky jsou převedeny do grafů pro lepší přehled.
Anotace v angličtině
Work is aimed at developing gross motor in children of school age. Also active in the development of children, ontogenetickým mobility skills, gross motorikou and game. The practical part contains lokomočních and handling skills of children, their evaluation and processing. We find in the practical part of the sporting activities of children. All the results obtained are converted to the graphs for a better overview.
Klíčová slova
Lokomoce, manipulace, pohybové dovednosti, mladší školní věk, ontogenetický vývoj, hra
Klíčová slova v angličtině
Locomotion, manipulation, movement skills, younger school age, ontogenetic development, play
Zásady pro vypracování
1. Rešerše odborné literatury při dodržení etiky publikování
2. Volba statistických metod a technik a vytvoření výzkumného souboru
3. Realizace výzkumu při dodržení etiky výzkumu
4. Tvorba bakalářské práce podle legislativy UP a PdF UP
Zásady pro vypracování
1. Rešerše odborné literatury při dodržení etiky publikování
2. Volba statistických metod a technik a vytvoření výzkumného souboru
3. Realizace výzkumu při dodržení etiky výzkumu
4. Tvorba bakalářské práce podle legislativy UP a PdF UP
Seznam doporučené literatury
LEBL, J., PROVAZNÍK, K. a HEJCMANOVÁ, L. Preklinická pediatrie. Praha: Galén, 2003, xiv, 248 s. ISBN 8072622072.
MATĚJČEK, Z., POKORNÁ, M. Radosti a starosti. Předškolní, mladší a starší školní věk. Jinočany: H a H, 1998. ISBN: 80-86022-21-8.
SEKOT, A. Pohybové aktivity pohledem sociologie. muni PRESS, 2015. ISBN: 978-80-210-7918-2.
DVOŘÁČKOVÁ, H. Rozvíjíme dovednosti hrubé a jemné motoriky dětí. Raabe, 2015. ISBN: 978-80-7496-187-8.
CHRÁSTKA, M. Metody pedagogického výzkumu. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN: 978-80-247-1369-4.
Seznam doporučené literatury
LEBL, J., PROVAZNÍK, K. a HEJCMANOVÁ, L. Preklinická pediatrie. Praha: Galén, 2003, xiv, 248 s. ISBN 8072622072.
MATĚJČEK, Z., POKORNÁ, M. Radosti a starosti. Předškolní, mladší a starší školní věk. Jinočany: H a H, 1998. ISBN: 80-86022-21-8.
SEKOT, A. Pohybové aktivity pohledem sociologie. muni PRESS, 2015. ISBN: 978-80-210-7918-2.
DVOŘÁČKOVÁ, H. Rozvíjíme dovednosti hrubé a jemné motoriky dětí. Raabe, 2015. ISBN: 978-80-7496-187-8.
CHRÁSTKA, M. Metody pedagogického výzkumu. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN: 978-80-247-1369-4.