Bakalářská práce je zaměřena na 360stupňovou zpětnou vazbu realizovanou v organizaci spadající pod nadnárodní společnost. Konkrétně se jedná o výrobní
podnik zaměřený na potravinářství. Hodnocenými osobami v procesu 360stupňové zpětné vazby je 25 výrobních mistrů. Cílem práce je popsat, jak výrobní
mistři z pohledu hodnocených osob vnímají proces 360stupňové zpětné vazby a jak dále pracují s výslednými zprávami. Obě oblasti výzkumu jsou definovány pomocí kategorií, jež vyplynuly z rozhovorů s mistry. Mezi kategorie se řadí například
zkušenost s metodou, příprava na hodnocení, očekávání, srozumitelnost ale také následná práce s výslednými zprávami, tedy jak mistři postupují ve svém osobním rozvoji na základě výsledků hodnocení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the 360-degree feedback realized in the organization falling under the multinational company. The organisation is focused on food production. There is 25 evaluated people in the process of 360-degree feedback, concretely production masters. The objective of this thesis is to describe how the production masters from the perspective of the evaluated person perceive the process of 360-degree feedback and how they work with their final reports. Both research areas are defined by using the categories that emerged from the interviews with the masters. All the categories are experience with the method, preparing for the evaluation, expectations, understandability but also subsequent work with their final reports how the masters continue in their personal development on the basis of the results of the evaluation.
Klíčová slova
360stupňová zpětná vazba, hodnocení, výsledná zpráva, proces
Klíčová slova v angličtině
360-degree feedback, evaluation, report, process
Rozsah průvodní práce
63 s. (99 110 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na 360stupňovou zpětnou vazbu realizovanou v organizaci spadající pod nadnárodní společnost. Konkrétně se jedná o výrobní
podnik zaměřený na potravinářství. Hodnocenými osobami v procesu 360stupňové zpětné vazby je 25 výrobních mistrů. Cílem práce je popsat, jak výrobní
mistři z pohledu hodnocených osob vnímají proces 360stupňové zpětné vazby a jak dále pracují s výslednými zprávami. Obě oblasti výzkumu jsou definovány pomocí kategorií, jež vyplynuly z rozhovorů s mistry. Mezi kategorie se řadí například
zkušenost s metodou, příprava na hodnocení, očekávání, srozumitelnost ale také následná práce s výslednými zprávami, tedy jak mistři postupují ve svém osobním rozvoji na základě výsledků hodnocení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the 360-degree feedback realized in the organization falling under the multinational company. The organisation is focused on food production. There is 25 evaluated people in the process of 360-degree feedback, concretely production masters. The objective of this thesis is to describe how the production masters from the perspective of the evaluated person perceive the process of 360-degree feedback and how they work with their final reports. Both research areas are defined by using the categories that emerged from the interviews with the masters. All the categories are experience with the method, preparing for the evaluation, expectations, understandability but also subsequent work with their final reports how the masters continue in their personal development on the basis of the results of the evaluation.
Klíčová slova
360stupňová zpětná vazba, hodnocení, výsledná zpráva, proces
Klíčová slova v angličtině
360-degree feedback, evaluation, report, process
Zásady pro vypracování
A.Cíl práce:
Analyzovat systém vzdělávání v konkrétní organizaci a navrhnout řešení pro zkvalitnění rozvoje pracovníků.
B.Konkretizace cíle a předmětu práce (včetně zdůvodnění):
- popsat obecný vzdělávací systém v organizacích na základě literatury
- zaměřit se na vzdělávání zaměstnanců v určité organizaci
- nastínit vnímání kvality vzdělávání ze strany zaměstnanců v určité organizaci
- definovat silné a slabé stránky vzdělávání zaměstnanců
- navrhnout možné řešení pro zlepšení kvality vzdělávání zaměstnanců
C.Návrh postupu řešení (metodika):
1.Vymezení problémové oblasti vzdělávání zaměstnanců
- literární rešerše odborných pramenů
- studium teoretických podkladů
2.teoretický popis problematiky
- vymezení základních pojmů v oblasti vzdělávání zaměstnanců
- popis cyklu vzdělávání zaměstnanců, forem vzdělávání a metod používaných v této oblasti
3.Analytická část
- popis zkoumané organizace
- analýza a popis systému vzdělávání zaměstnanců
- stanovení výzkumných otázek a hypotéz
- metodologie výzkumu - kvantitativní výzkum - dotazníkové šetření
- výzkum mezi zaměstnanci vybrané organizace
- sběr dat a vyhodnocení výzkumu
4.Rozbor výsledků výzkumu a návrh řešení
- na základě výsledků výzkumu zformulován návrh změn přispívající ke zkvalitnění a zefektivnění systému vzdělávání zaměstnanců ve zkoumané organizaci
D.Harmonogram práce:
- pracovní verze osnovy práce nejpozději do: 1.10.2016
- hotová práce k poslední konzultaci nejpozději do: 28.2.2017
- odevzdání definitivní verze práce nejpozději do 31. 3. 2017
Zásady pro vypracování
A.Cíl práce:
Analyzovat systém vzdělávání v konkrétní organizaci a navrhnout řešení pro zkvalitnění rozvoje pracovníků.
B.Konkretizace cíle a předmětu práce (včetně zdůvodnění):
- popsat obecný vzdělávací systém v organizacích na základě literatury
- zaměřit se na vzdělávání zaměstnanců v určité organizaci
- nastínit vnímání kvality vzdělávání ze strany zaměstnanců v určité organizaci
- definovat silné a slabé stránky vzdělávání zaměstnanců
- navrhnout možné řešení pro zlepšení kvality vzdělávání zaměstnanců
C.Návrh postupu řešení (metodika):
1.Vymezení problémové oblasti vzdělávání zaměstnanců
- literární rešerše odborných pramenů
- studium teoretických podkladů
2.teoretický popis problematiky
- vymezení základních pojmů v oblasti vzdělávání zaměstnanců
- popis cyklu vzdělávání zaměstnanců, forem vzdělávání a metod používaných v této oblasti
3.Analytická část
- popis zkoumané organizace
- analýza a popis systému vzdělávání zaměstnanců
- stanovení výzkumných otázek a hypotéz
- metodologie výzkumu - kvantitativní výzkum - dotazníkové šetření
- výzkum mezi zaměstnanci vybrané organizace
- sběr dat a vyhodnocení výzkumu
4.Rozbor výsledků výzkumu a návrh řešení
- na základě výsledků výzkumu zformulován návrh změn přispívající ke zkvalitnění a zefektivnění systému vzdělávání zaměstnanců ve zkoumané organizaci
D.Harmonogram práce:
- pracovní verze osnovy práce nejpozději do: 1.10.2016
- hotová práce k poslední konzultaci nejpozději do: 28.2.2017
- odevzdání definitivní verze práce nejpozději do 31. 3. 2017
Seznam doporučené literatury
BARTOŇKOVÁ, Hana. Firemní vzdělávání. Vyd. 1. Praha: Grada, 2010. Vedení lidí v praxi. ISBN 978-80-247-2914-5.
HRONÍK, František. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. Vyd. 1. Praha: Grada, 2007. Vedení lidí v praxi. ISBN 978-80-247-1457-8.
MUŽÍK, Jaroslav. Didaktika profesního vzdělávání dospělých. 1. vyd. Plzeň: Fraus, 2005. ISBN 80-7238-220-9.
Seznam doporučené literatury
BARTOŇKOVÁ, Hana. Firemní vzdělávání. Vyd. 1. Praha: Grada, 2010. Vedení lidí v praxi. ISBN 978-80-247-2914-5.
HRONÍK, František. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. Vyd. 1. Praha: Grada, 2007. Vedení lidí v praxi. ISBN 978-80-247-1457-8.
MUŽÍK, Jaroslav. Didaktika profesního vzdělávání dospělých. 1. vyd. Plzeň: Fraus, 2005. ISBN 80-7238-220-9.