Součástí sociální práce je i tvorba projektů. Vlivem změn, které obnáší současný vývoj sociální práce je potřeba pružně reagovat na změny. Důležité je umět pracovat s marketingem, který se stále častěji stává součástí sociálních služeb. Cílem bakalářské práce je vytvořit projekt kampaně pro nízkoprahové zařízení pro děti a mládež Nadosah v Bystřici nad Pernštejnem. Práce může sloužit, jako vzor pro vytváření obdobných kampaní
Anotace v angličtině
Part of social work is the creation of projects. Due to the changes, which is contains social work is needed to respond flexibly. It is important to be able to work with marketing, which is become part of social services. The aim of the thesis is create procect of campaign for low-threshold facility for children and youth Nadosah in Bystřice nad Pernštejnem. Also this thesis can be useful for creating similar campaigns.
Klíčová slova
projekt, projektové analýzy, analýza potřeb. logický rámec, strom problémů, marketing, kampaň, marketingová persona, public relations, sociální kampaň, human centered design
Klíčová slova v angličtině
project, procejt analysis, needs analysis, tree diagram, logical framework, public relations, social campaign, campaign, human centered design, marketing,
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
Součástí sociální práce je i tvorba projektů. Vlivem změn, které obnáší současný vývoj sociální práce je potřeba pružně reagovat na změny. Důležité je umět pracovat s marketingem, který se stále častěji stává součástí sociálních služeb. Cílem bakalářské práce je vytvořit projekt kampaně pro nízkoprahové zařízení pro děti a mládež Nadosah v Bystřici nad Pernštejnem. Práce může sloužit, jako vzor pro vytváření obdobných kampaní
Anotace v angličtině
Part of social work is the creation of projects. Due to the changes, which is contains social work is needed to respond flexibly. It is important to be able to work with marketing, which is become part of social services. The aim of the thesis is create procect of campaign for low-threshold facility for children and youth Nadosah in Bystřice nad Pernštejnem. Also this thesis can be useful for creating similar campaigns.
Klíčová slova
projekt, projektové analýzy, analýza potřeb. logický rámec, strom problémů, marketing, kampaň, marketingová persona, public relations, sociální kampaň, human centered design
Klíčová slova v angličtině
project, procejt analysis, needs analysis, tree diagram, logical framework, public relations, social campaign, campaign, human centered design, marketing,
Zásady pro vypracování
Metoda:
Analýza potřeb, analýza rizik, logický rámec
Cíl:
Cílem práce je vytvořit projekt kampaně pro NZDM, který má za úkol představit službu veřejnosti a zároveň bojovat s předsudky vůči cílové skupině.
Relevance k oboru:
Jednou z rolí sociální práce je seznamovat veřejnost s činností a zároveň s funkcí sociální služby. Rozhodla jsem se vypracovat projekt, který pomůže získat prostředky k realizaci festivalu a posílit informovanost veřejnosti o této službě
Přínos:
Přínosem je vypracování projektové žádosti na kampaň Funny Festu pro NZDM, který seznámí veřejnost se službou.
Zásady pro vypracování
Metoda:
Analýza potřeb, analýza rizik, logický rámec
Cíl:
Cílem práce je vytvořit projekt kampaně pro NZDM, který má za úkol představit službu veřejnosti a zároveň bojovat s předsudky vůči cílové skupině.
Relevance k oboru:
Jednou z rolí sociální práce je seznamovat veřejnost s činností a zároveň s funkcí sociální služby. Rozhodla jsem se vypracovat projekt, který pomůže získat prostředky k realizaci festivalu a posílit informovanost veřejnosti o této službě
Přínos:
Přínosem je vypracování projektové žádosti na kampaň Funny Festu pro NZDM, který seznámí veřejnost se službou.
Seznam doporučené literatury
Rosenau, M. D. Řízení projektů. Praha: Computer Press, 2000.
Barker, S., Cole, R. Projektový management pro praxi. Praha: Grada Publishing, 2009.
Repková, K. Sociálne programovanie a projektovanie (nielen) v sociálnej práci. Bratislava: EPOS, 2008.
Bačuvčík, R. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, 2011.
Boukal, P. a kol. Fundraising pro neziskové organizace.Praha: Grada Publishing, 2013.
Seznam doporučené literatury
Rosenau, M. D. Řízení projektů. Praha: Computer Press, 2000.
Barker, S., Cole, R. Projektový management pro praxi. Praha: Grada Publishing, 2009.
Repková, K. Sociálne programovanie a projektovanie (nielen) v sociálnej práci. Bratislava: EPOS, 2008.
Bačuvčík, R. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, 2011.
Boukal, P. a kol. Fundraising pro neziskové organizace.Praha: Grada Publishing, 2013.