Tato bakalářská práce se zabývá metodou Assessment centre. Cílem je navrhnout část assessment centra, která je zaměřená na vybrané kompetence spojené s prací marketingového manažera. K vytvoření této části dochází na základě popisu konkrétní profese, pracovního prostředí a stanovení požadovaných kompetencí.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis is concerned on method called assessment centre. The goal is to make a part of assessment centre which is related to job of marketing manager. Development of this part is based on description of a specific job, working environment and identification of the required competencies.
Klíčová slova
Assessment centre, manažer, kompetence, výběr zaměstnanců
Klíčová slova v angličtině
Assessment centre, manager, competency, selection of employees
Rozsah průvodní práce
73 s. (97 013 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá metodou Assessment centre. Cílem je navrhnout část assessment centra, která je zaměřená na vybrané kompetence spojené s prací marketingového manažera. K vytvoření této části dochází na základě popisu konkrétní profese, pracovního prostředí a stanovení požadovaných kompetencí.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis is concerned on method called assessment centre. The goal is to make a part of assessment centre which is related to job of marketing manager. Development of this part is based on description of a specific job, working environment and identification of the required competencies.
Klíčová slova
Assessment centre, manažer, kompetence, výběr zaměstnanců
Klíčová slova v angličtině
Assessment centre, manager, competency, selection of employees
Zásady pro vypracování
Cílem práce je navrhnout inovaci výběru zaměstnance na pozici marketingového koordinátora OC pomocí outdoor AC.
Konkrétním cílem je vymyslet novou, efektivnější metodu náboru zaměstnanců na danou pozici tak, aby se zamezilo jejich fluktuaci a nedocházelo tak k plýtvání financí na zaškolení pracovníků.
Metodika: 1.Rešerše odborné literatury. 2.Komparace, popis aktuálně využívaných metod při náboru zaměstnanců na danou pozici- sběr dat, jejich analýza a interpretace. 3. Návrh nové metody náboru zaměstnanců a její popis.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je navrhnout inovaci výběru zaměstnance na pozici marketingového koordinátora OC pomocí outdoor AC.
Konkrétním cílem je vymyslet novou, efektivnější metodu náboru zaměstnanců na danou pozici tak, aby se zamezilo jejich fluktuaci a nedocházelo tak k plýtvání financí na zaškolení pracovníků.
Metodika: 1.Rešerše odborné literatury. 2.Komparace, popis aktuálně využívaných metod při náboru zaměstnanců na danou pozici- sběr dat, jejich analýza a interpretace. 3. Návrh nové metody náboru zaměstnanců a její popis.
Seznam doporučené literatury
VACULÍK, M. Assessment centrum: Psychologie ve výběru a rozvoji lidí
VECHETA, V. Outdoor aktivity
MARTIN, A. ZOUNKOVÁ, D. FRANC, D. Učení zážitkem a hrou
HRDÁ, J. Lektorské finty- Jak připravit a realizovat zajímavá školení
Seznam doporučené literatury
VACULÍK, M. Assessment centrum: Psychologie ve výběru a rozvoji lidí
VECHETA, V. Outdoor aktivity
MARTIN, A. ZOUNKOVÁ, D. FRANC, D. Učení zážitkem a hrou
HRDÁ, J. Lektorské finty- Jak připravit a realizovat zajímavá školení