Práce pojednává o kompletním vytvoření akční hry pro více hráčů v herním enginu Unity3D. V práci jsou popsány využité technologie a postupy tvorby, od grafické stránky, přes zvuky ve hře, až po popsání jednotlivých naprogramovaných skriptů. Práce tak obsahuje uživatelskou i programátorskou dokumentaci.
Anotace v angličtině
This thesis describes complete creation process of an action multiplayer game in Unity3D engine. This means description of used technologies and work processes in range from graphical design, through in-game sounds, to details of individual programmed scripts. Thesis therefore contains whole user guide and programmer's documentation.
Klíčová slova
Unity3D, PhotonNetwork
Klíčová slova v angličtině
Unity3D, PhotonNetwork
Rozsah průvodní práce
41 stran
Jazyk
CZ
Anotace
Práce pojednává o kompletním vytvoření akční hry pro více hráčů v herním enginu Unity3D. V práci jsou popsány využité technologie a postupy tvorby, od grafické stránky, přes zvuky ve hře, až po popsání jednotlivých naprogramovaných skriptů. Práce tak obsahuje uživatelskou i programátorskou dokumentaci.
Anotace v angličtině
This thesis describes complete creation process of an action multiplayer game in Unity3D engine. This means description of used technologies and work processes in range from graphical design, through in-game sounds, to details of individual programmed scripts. Thesis therefore contains whole user guide and programmer's documentation.
Klíčová slova
Unity3D, PhotonNetwork
Klíčová slova v angličtině
Unity3D, PhotonNetwork
Zásady pro vypracování
Cílem této bakalářské práce je vytvořit akční online 2.5D hru pro více hráčů. Hra bude vycházet ze známé české hry Bulánci. Bude postavena na Unity3D engine a bude využívat Photon Engine pro podporu multiplayeru. Ve hře budou použité jednoduché zvukové efekty vlastní tvorby, nebo volně použitelné z internetu. Veškeré obrázky, animace a kódy (mimo kódy samotných enginů) budou vlastní tvorby.
Zásady pro vypracování
Cílem této bakalářské práce je vytvořit akční online 2.5D hru pro více hráčů. Hra bude vycházet ze známé české hry Bulánci. Bude postavena na Unity3D engine a bude využívat Photon Engine pro podporu multiplayeru. Ve hře budou použité jednoduché zvukové efekty vlastní tvorby, nebo volně použitelné z internetu. Veškeré obrázky, animace a kódy (mimo kódy samotných enginů) budou vlastní tvorby.
Seznam doporučené literatury
-
Seznam doporučené literatury
-
Přílohy volně vložené
1 DVD
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student Tomáš Polák seznámil komisi s motivací a cíli své bakalářské práce. Poté byla komise stručně seznámena s problematikou online multiplayer her v Unity 3D. Následoval popis technologií, které student použil pro vývoj aplikace. V závěru prezentace byla předvedena videoukázka z aplikace.
Následně byla komise seznámena s posudky vedoucího a oponenta práce. V reakci na posudky student uznal všechny chyby. V diskuzi student objasnil svůj podíl na celé práci.