Bakalářský projekt je určen pro matky s dětmi z Azylového domu pro ženy a matky s dětmi Kroměříž. Záměrem je využití volného prostranství za azylovým domem k aktivizačním činnostem a smysluplné trávení volného času matek a dětí. Projekt tvoří dva okruhy: aktivity na zahrádce a činnosti v dílně. Cílem projektu je naučit matky s dětmi hodnotně trávit volný čas, naučit je novým dovednostem, upevnit zdravé návyky, posílit jejich vztah k přírodě, vést je ke zdravému životnímu stylu a podpořit rodinnou soudržnost.
Anotace v angličtině
The Bachelor project is designed for the mothers with children of Asylum Home for Women and Mothers with Children of Kroměříž. It focuses on the utilization of the free area behind the building for social mobilization activities as well as meaningful leisure activities for the mothers and children. The project includes two parts: activities in the garden and activities in the workroom. The aim of the project is to teach the mothers with children how to meaning fully spend free time, teach them new skills, strengthen good habits, reinforce their relationship with nature, lead them towards healthy lifestyle and support family cohesiveness.
Klíčová slova
projekt zahrádky, matky s dětmi, azylový dům, vztah k přírodě
Klíčová slova v angličtině
project little garden, mothers with children, asylum home, relationship with nature
Rozsah průvodní práce
71 s. (107 241 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářský projekt je určen pro matky s dětmi z Azylového domu pro ženy a matky s dětmi Kroměříž. Záměrem je využití volného prostranství za azylovým domem k aktivizačním činnostem a smysluplné trávení volného času matek a dětí. Projekt tvoří dva okruhy: aktivity na zahrádce a činnosti v dílně. Cílem projektu je naučit matky s dětmi hodnotně trávit volný čas, naučit je novým dovednostem, upevnit zdravé návyky, posílit jejich vztah k přírodě, vést je ke zdravému životnímu stylu a podpořit rodinnou soudržnost.
Anotace v angličtině
The Bachelor project is designed for the mothers with children of Asylum Home for Women and Mothers with Children of Kroměříž. It focuses on the utilization of the free area behind the building for social mobilization activities as well as meaningful leisure activities for the mothers and children. The project includes two parts: activities in the garden and activities in the workroom. The aim of the project is to teach the mothers with children how to meaning fully spend free time, teach them new skills, strengthen good habits, reinforce their relationship with nature, lead them towards healthy lifestyle and support family cohesiveness.
Klíčová slova
projekt zahrádky, matky s dětmi, azylový dům, vztah k přírodě
Klíčová slova v angličtině
project little garden, mothers with children, asylum home, relationship with nature
Zásady pro vypracování
Student pracuje systematicky a samostatně. Při zpracovávání kvalifikační práce se řídí pokyny vedoucího práce.
Student pravidelně (minimálně jednou měsíčně) konzultuje se svým vedoucím práce výsledky své činnosti na kvalifikační práci.
Nejpozději do ukončení letního zkouškového období předposledního ročníku studia studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci osnovu kvalifikační práce a text alespoň jedné kapitoly. Po schválení osnovy a předložené kapitoly kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu první zápočet (KKV/SBPR1).
Nejpozději do ukončení zimního semestru posledního ročníku studia studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci text všech dalších kapitol. Po schválení textů všech dalších kapitol kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu druhý zápočet (KKV/SBPR2).
Nejpozději 1 měsíc před termínem do kterého je potřeba splnit všechny studijní povinnosti studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci a schválení celou kvalifikační práci. Po schválení celé kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu třetí zápočet (KKV/SBPR3).
Vedoucí práce stanovuje rozsah a počet konzultací dle potřeb studujícího s ohledem na své časové možnosti. Opakované neplnění těchto zásad pro vypracování ze strany studujícího opravňuje vedoucího práce k odstoupení od vedení kvalifikační práce.
Zásady pro vypracování
Student pracuje systematicky a samostatně. Při zpracovávání kvalifikační práce se řídí pokyny vedoucího práce.
Student pravidelně (minimálně jednou měsíčně) konzultuje se svým vedoucím práce výsledky své činnosti na kvalifikační práci.
Nejpozději do ukončení letního zkouškového období předposledního ročníku studia studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci osnovu kvalifikační práce a text alespoň jedné kapitoly. Po schválení osnovy a předložené kapitoly kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu první zápočet (KKV/SBPR1).
Nejpozději do ukončení zimního semestru posledního ročníku studia studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci text všech dalších kapitol. Po schválení textů všech dalších kapitol kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu druhý zápočet (KKV/SBPR2).
Nejpozději 1 měsíc před termínem do kterého je potřeba splnit všechny studijní povinnosti studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci a schválení celou kvalifikační práci. Po schválení celé kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu třetí zápočet (KKV/SBPR3).
Vedoucí práce stanovuje rozsah a počet konzultací dle potřeb studujícího s ohledem na své časové možnosti. Opakované neplnění těchto zásad pro vypracování ze strany studujícího opravňuje vedoucího práce k odstoupení od vedení kvalifikační práce.
Seznam doporučené literatury
MATOUŠEK, Oldřich, KOLÁČKOVÁ, Jana, KODYMOVÁ, Pavla, 2005. Sociální práce v praxi. Vyd. 1. Praha: Portál. 352 s. ISBN 80-7367-002-X.
KRAUS, Blahoslav, POLÁČKOVÁ, Věra, 2001. Člověk - prostředí - výchova. Brno: Paido. 199 s. ISBN 80-7315-004-3.
PÁVKOVÁ, Jiřina, 1999. Pedagogika volného času. Vyd. 1. Praha: Portál. 229 s. ISBN 80-7178-295-5.
Seznam doporučené literatury
MATOUŠEK, Oldřich, KOLÁČKOVÁ, Jana, KODYMOVÁ, Pavla, 2005. Sociální práce v praxi. Vyd. 1. Praha: Portál. 352 s. ISBN 80-7367-002-X.
KRAUS, Blahoslav, POLÁČKOVÁ, Věra, 2001. Člověk - prostředí - výchova. Brno: Paido. 199 s. ISBN 80-7315-004-3.
PÁVKOVÁ, Jiřina, 1999. Pedagogika volného času. Vyd. 1. Praha: Portál. 229 s. ISBN 80-7178-295-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Uchazečka byla komisí vyzvána k představení kvalifikační práce, jejích cílů, průběhu zpracování a dosažených výsledků. Dále byly uchazečce položeny následující otázky:
1. Jaký je přínos Vašeho projektu?
2. Jak bude zajištěna péče o zahrádku mimo uvedené/popisované aktivity?
3. Popište aktivity, které mohou navazovat na tento projekt.
Uchazečka reagovala na položené otázky adekvátně.
Na základě posudků vedoucí práce a oponentky, zhodnocení průběhu obhajoby a způsobu zodpovězení položených otázek se komise usnesla na závěrečném hodnocení: A
Komise:
Předseda: doc. Dr. Rudolf SMAHEL, Th.D.
Členové: Mgr. Helena POSPÍŠILOVÁ, Ph.D.
PhDr. Ing. Ludmila TROCHTOVÁ