Práce se zabývá komparací obsahově shodných projektů programu Slyšet jinak na dvou typech základních škol základní škole speciální a základní škole běžného typu s důrazem na posouzení míry kreativity, aktivity a koncentrace žáků.
Anotace v angličtině
The thesis is about comparison two identical projects of the Different Hearing programme in two different types of schools elementary school and special elementary school. The main emphasis is put on creativity, active attendance and concentration of pupils.
Klíčová slova
Hudební výchova, program Slyšet jinak, elementární komponování, kreativita, koncentrace, komunikace, mentální retardace, porucha autistického spektra, dětská mozková obrna.
Práce se zabývá komparací obsahově shodných projektů programu Slyšet jinak na dvou typech základních škol základní škole speciální a základní škole běžného typu s důrazem na posouzení míry kreativity, aktivity a koncentrace žáků.
Anotace v angličtině
The thesis is about comparison two identical projects of the Different Hearing programme in two different types of schools elementary school and special elementary school. The main emphasis is put on creativity, active attendance and concentration of pupils.
Klíčová slova
Hudební výchova, program Slyšet jinak, elementární komponování, kreativita, koncentrace, komunikace, mentální retardace, porucha autistického spektra, dětská mozková obrna.
1. Současný stav bádání
2. Plán zvolených metod
3. Realizace vybraných metod na základní škole
4. Realizace daných metod na základní škole speciální
5. Zpracování výsledků
6. Komparace výsledků ze zkoumaných škol
Zásady pro vypracování
1. Současný stav bádání
2. Plán zvolených metod
3. Realizace vybraných metod na základní škole
4. Realizace daných metod na základní škole speciální
5. Zpracování výsledků
6. Komparace výsledků ze zkoumaných škol
Seznam doporučené literatury
- KOPECKÝ, J., SYNEK, J. A ZOUHAR, V. Hudební hry jinak. Brno, Ediční středisko JAMU, 2014.
- COUFALOVÁ, G., MEDEK, I. A SYNEK, J. Hudební nástroje jinak. Brno, Ediční středisko JAMU, 2013.
- ZOUHAR, Vít. Hudební výchova bez bariér? K projektům Klangnetze a Slyšet jinak. Zborník pedagogickej fakulty Prešovskej univerzity. Prešov, 2004.
- VALENTA, M., MÜLLER, O. Psychopedie. Teoretické základy a metodika. Praha, Nakladatelství Parta, 2013.
Seznam doporučené literatury
- KOPECKÝ, J., SYNEK, J. A ZOUHAR, V. Hudební hry jinak. Brno, Ediční středisko JAMU, 2014.
- COUFALOVÁ, G., MEDEK, I. A SYNEK, J. Hudební nástroje jinak. Brno, Ediční středisko JAMU, 2013.
- ZOUHAR, Vít. Hudební výchova bez bariér? K projektům Klangnetze a Slyšet jinak. Zborník pedagogickej fakulty Prešovskej univerzity. Prešov, 2004.
- VALENTA, M., MÜLLER, O. Psychopedie. Teoretické základy a metodika. Praha, Nakladatelství Parta, 2013.