Cílem práce je zjistit a popsat informace o využití podporovaného zaměstnávání v praxi, dostupnost informací o podporovaném zaměstnávání, shodu mezi vzděláním a pracovním umístěním, klady a zápory podporovaného zaměstnávání, důležitost profese pro život osob se zrakovým postižením
Anotace v angličtině
The aim is to identify and describe information about the use of supported employment practice, availability of information about supported employment, correspondence between education and job placement, the pros and cons of supported employment, profession importance for the life of persons with visual disabilities
Cílem práce je zjistit a popsat informace o využití podporovaného zaměstnávání v praxi, dostupnost informací o podporovaném zaměstnávání, shodu mezi vzděláním a pracovním umístěním, klady a zápory podporovaného zaměstnávání, důležitost profese pro život osob se zrakovým postižením
Anotace v angličtině
The aim is to identify and describe information about the use of supported employment practice, availability of information about supported employment, correspondence between education and job placement, the pros and cons of supported employment, profession importance for the life of persons with visual disabilities
1. Práce s odbornou literaturou
2. Koncepce práce a design výzkumné části
3. Vypracování teoretické části práce na základě komparace a analýzy odborné
literatury
4. Konkretizace metod sběru a analýzy dat
5. Sběr dat potřebných k vypracování praktické části práce
6. Analýza a interpretace dat
7. Vyvození závěrů a doporučení pro praxi
Zásady pro vypracování
1. Práce s odbornou literaturou
2. Koncepce práce a design výzkumné části
3. Vypracování teoretické části práce na základě komparace a analýzy odborné
literatury
4. Konkretizace metod sběru a analýzy dat
5. Sběr dat potřebných k vypracování praktické části práce
6. Analýza a interpretace dat
7. Vyvození závěrů a doporučení pro praxi
Seznam doporučené literatury
JESENSKÝ, J. a kol. Prolegomena systému tyflorehabilitace a metodiky tyflorehabilitačních výcviků. Praha: Univerzita J. A. Komenského, 2007.
REGEC, V. STEJSKALOVÁ, K. et.al. Komunikace a lidé se specifickými potřebami Olomouc: UP, 2012.
VÁGNEROVÁ, M. Psychopatologie pro pomáhající profese. 5. vydání. Praha: Portál, 2012.
JESENSKÝ, J. Edukace a rehabilitace zrakově postižených na prahu nového milénia. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002.
KOLEKTIV. Problematika zaměstnávání občanů se zdravotním postižením. Praha: RYTMUS 2005.
OPATŘILOVÁ, D., ZÁMEČNÍKOVÁ, D. Předprofesní a profesní příprava zdravotně postižených. Brno: MU, 2005.
Seznam doporučené literatury
JESENSKÝ, J. a kol. Prolegomena systému tyflorehabilitace a metodiky tyflorehabilitačních výcviků. Praha: Univerzita J. A. Komenského, 2007.
REGEC, V. STEJSKALOVÁ, K. et.al. Komunikace a lidé se specifickými potřebami Olomouc: UP, 2012.
VÁGNEROVÁ, M. Psychopatologie pro pomáhající profese. 5. vydání. Praha: Portál, 2012.
JESENSKÝ, J. Edukace a rehabilitace zrakově postižených na prahu nového milénia. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002.
KOLEKTIV. Problematika zaměstnávání občanů se zdravotním postižením. Praha: RYTMUS 2005.
OPATŘILOVÁ, D., ZÁMEČNÍKOVÁ, D. Předprofesní a profesní příprava zdravotně postižených. Brno: MU, 2005.