Diplomová práce se zaměřuje na outdoorovou značku. Cílem práce je zjistit hodnotu značky pro zákazníka. Analyzovat povědomost, oblíbenost, důležitost a význam značky a určit preferenci při výběru produktů. Výzkum proběhl u zákazníků specializované prodejny Rock Point, a.s. prostřednictvím kvantitativního šetření formou anketního dotazování a za použití doplňkových metod pozorování a osobního dotazování. Anketním šetřením bylo zjištěno, že největší hodnota značky pro zákazníka je kvalita. Značku zákazníci považují za důležitou. Za nejvíce povědomou a oblíbenou outdoorovou značku zvolili značku Hannah. Výslednou preferencí zákazníka je vlastní názor při výběru produktů. Doplňkové metody přinesly individuální pohledy zákazníků na význam značky.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the outdoor brand. The goal of the thesis is to determine the value of the brand for the customer. Analyze knowledge, popularity, importance and relevance of the brand and determine the preference of the customer when choosing products. The research was carried out by customers of a specialized store Rock Point, a.s. through a quantitative survey in the form of survey polling, additional method of observation and personal questioning. The survey found that the highest value of the brand for the customer is quality. Customers consider the brand to be important too. Hannah was chosen as the most familiar and popular outdoor brand. The resulting customer's preference is their own opinion when choosing products. Complementary methods brought individual customer insights into the relevance of the brand.
Klíčová slova
značka, zákazník, hodnota, preference, outdoor
Klíčová slova v angličtině
Brand, customer, value, preference, outdoor
Rozsah průvodní práce
76 s. (15 235)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zaměřuje na outdoorovou značku. Cílem práce je zjistit hodnotu značky pro zákazníka. Analyzovat povědomost, oblíbenost, důležitost a význam značky a určit preferenci při výběru produktů. Výzkum proběhl u zákazníků specializované prodejny Rock Point, a.s. prostřednictvím kvantitativního šetření formou anketního dotazování a za použití doplňkových metod pozorování a osobního dotazování. Anketním šetřením bylo zjištěno, že největší hodnota značky pro zákazníka je kvalita. Značku zákazníci považují za důležitou. Za nejvíce povědomou a oblíbenou outdoorovou značku zvolili značku Hannah. Výslednou preferencí zákazníka je vlastní názor při výběru produktů. Doplňkové metody přinesly individuální pohledy zákazníků na význam značky.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the outdoor brand. The goal of the thesis is to determine the value of the brand for the customer. Analyze knowledge, popularity, importance and relevance of the brand and determine the preference of the customer when choosing products. The research was carried out by customers of a specialized store Rock Point, a.s. through a quantitative survey in the form of survey polling, additional method of observation and personal questioning. The survey found that the highest value of the brand for the customer is quality. Customers consider the brand to be important too. Hannah was chosen as the most familiar and popular outdoor brand. The resulting customer's preference is their own opinion when choosing products. Complementary methods brought individual customer insights into the relevance of the brand.