Bakalářská práce se věnuje Public Relations neziskové organizace ANNA Český Brod, sociální služby pro seniory. Cílem práce je provést ve vybrané organizaci PR-audit navržený Čepelkou, na jehož základě lze zjistit současný stav PR v dané organizaci. K dosažení tohoto cíle je využita metoda kvalitativní případová studie, která umožňuje podrobný vhled do problematiky. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. V první části práce je čtenář seznámen s teoretickými východisky Public Relations. Jednotlivé kapitoly představují základní pojmy pojící se k tomuto tématu a jejich popis a vysvětlení se opírají o odbornou literaturu. Prezentovány jsou i nástroje PR a jejich využití. Předmětem druhé části práce je metodologie výzkumné studie, prezentace získaných dat a poznatků a reflexe provedené studie v diskuzi.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with Public Relations of non-profit organization ANNA Český Brod, social services for seniors. The aim of this work is to carry out a PR-audit designed by Čepelka in the selected organization. To achieve this goal, a qualitative case study method is used that provides a detailed insight into the issue. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In the first part the reader is acquainted with the theoretical background of Public Relations. The individual chapters explain the basic concepts related to this topic and their description and explanation is based on the academic literature. PR tools and their use are also presented. The subject of the second part is the methodology of the research study, the presentation of the collected data and the reflection of the study conducted in the discussion.
Klíčová slova
sociální služby, sociální práce se seniory, vztahy s veřejností, sociální práce, public relations, domov pro seniory, Český Brod, senioři, neziskový sektor, nezisková organizace
Klíčová slova v angličtině
social services, social work with the old people, public relations, social work, home for the elderly, Cesky Brod, elderly, non-profit sector, non-profit organization
Rozsah průvodní práce
52 s. (92035 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se věnuje Public Relations neziskové organizace ANNA Český Brod, sociální služby pro seniory. Cílem práce je provést ve vybrané organizaci PR-audit navržený Čepelkou, na jehož základě lze zjistit současný stav PR v dané organizaci. K dosažení tohoto cíle je využita metoda kvalitativní případová studie, která umožňuje podrobný vhled do problematiky. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. V první části práce je čtenář seznámen s teoretickými východisky Public Relations. Jednotlivé kapitoly představují základní pojmy pojící se k tomuto tématu a jejich popis a vysvětlení se opírají o odbornou literaturu. Prezentovány jsou i nástroje PR a jejich využití. Předmětem druhé části práce je metodologie výzkumné studie, prezentace získaných dat a poznatků a reflexe provedené studie v diskuzi.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with Public Relations of non-profit organization ANNA Český Brod, social services for seniors. The aim of this work is to carry out a PR-audit designed by Čepelka in the selected organization. To achieve this goal, a qualitative case study method is used that provides a detailed insight into the issue. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In the first part the reader is acquainted with the theoretical background of Public Relations. The individual chapters explain the basic concepts related to this topic and their description and explanation is based on the academic literature. PR tools and their use are also presented. The subject of the second part is the methodology of the research study, the presentation of the collected data and the reflection of the study conducted in the discussion.
Klíčová slova
sociální služby, sociální práce se seniory, vztahy s veřejností, sociální práce, public relations, domov pro seniory, Český Brod, senioři, neziskový sektor, nezisková organizace
Klíčová slova v angličtině
social services, social work with the old people, public relations, social work, home for the elderly, Cesky Brod, elderly, non-profit sector, non-profit organization
Zásady pro vypracování
Průběh práce:
1. Úvod
2. Vymezení a interpretace pojmů
3. Metodologie praktické části
4. Vyhodnocení
Cílem této práce je pomocí případové studie zanalyzovat současný stav a proces zveřejňování registrovaných sociálních služeb poskytovaných vybraným subjektem ve městě Český Brod a tím získat ucelený pohled na vztahy s věřejností tohoto subjektu a identifikovat nástroje dopré praxe pro udržování vztahů s veřejností. Získané informace mohou sloužit jako ilustrace podoby zveřejňování sociálních služeb menších subjektů a definování nástrojů dobré praxe v této oblasti. Dále poskytuje tato práce teoretické východiska oboru Public Relations a vymezuje roli PR v neziskových organizacích působících ve sféře sociální práce.
Na své práci budu průběžně pracovat a konzultovat jí se svou vedoucí a plnit v řádných termínech úkoly a zadání. Dle doporučení budu postupovat při tvrobě této práce.
Zásady pro vypracování
Průběh práce:
1. Úvod
2. Vymezení a interpretace pojmů
3. Metodologie praktické části
4. Vyhodnocení
Cílem této práce je pomocí případové studie zanalyzovat současný stav a proces zveřejňování registrovaných sociálních služeb poskytovaných vybraným subjektem ve městě Český Brod a tím získat ucelený pohled na vztahy s věřejností tohoto subjektu a identifikovat nástroje dopré praxe pro udržování vztahů s veřejností. Získané informace mohou sloužit jako ilustrace podoby zveřejňování sociálních služeb menších subjektů a definování nástrojů dobré praxe v této oblasti. Dále poskytuje tato práce teoretické východiska oboru Public Relations a vymezuje roli PR v neziskových organizacích působících ve sféře sociální práce.
Na své práci budu průběžně pracovat a konzultovat jí se svou vedoucí a plnit v řádných termínech úkoly a zadání. Dle doporučení budu postupovat při tvrobě této práce.
Seznam doporučené literatury
Bačuvčík, R. (2006) Marketing neziskového sektoru. Zlín: VeRBuM
Čepelka, O. (1997) Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. Liberec: Omega
Hendl, J. (2008). Kvalitativní výzkum: základní metody a aplikace. Praha: Portál
Kopecký, L. (2013). PUBLIC RELATIONS Dějiny teorie praxe. Praha: Grada Publishing, a.s.
Matoušek, O. (2001) Základy sociální práce. Praha: Portál
Matoušek, O. (2013) Encyklopedie sociální práce. Praha: Portál
Šedivý M., Medlíková O., (2012) Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace, Praha: Grada
Seznam doporučené literatury
Bačuvčík, R. (2006) Marketing neziskového sektoru. Zlín: VeRBuM
Čepelka, O. (1997) Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. Liberec: Omega
Hendl, J. (2008). Kvalitativní výzkum: základní metody a aplikace. Praha: Portál
Kopecký, L. (2013). PUBLIC RELATIONS Dějiny teorie praxe. Praha: Grada Publishing, a.s.
Matoušek, O. (2001) Základy sociální práce. Praha: Portál
Matoušek, O. (2013) Encyklopedie sociální práce. Praha: Portál
Šedivý M., Medlíková O., (2012) Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace, Praha: Grada