Diplomová práce je zaměřena na zprostředkování slovní zásoby, konkrétně lexikálních polí ve zvolené učebnici němčiny jako cizího jazyka. Pro analýzu byly vybrány dvě lekce z učebnice Deutsch mit Max. Práce obsahuje vlastní sbírku cvičení k vybraným lekcím.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on conveying the lexicon, specifically lexical areas in the chosen textbook that introduce German as a foreign language. There is analysis of two lessons of the textbook Deutsch mit Max in the thesis. The thesis contains one's own collection of exercises related to the chosen lessons.
Klíčová slova
lexikální pole, slovní zásoba, učebnice němčiny jako cizího jazyka
Klíčová slova v angličtině
lexical area, lexicon, textbook introducing German as a foreign language
Rozsah průvodní práce
68 stran (cca. 80 000 znaků)
Jazyk
NE
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na zprostředkování slovní zásoby, konkrétně lexikálních polí ve zvolené učebnici němčiny jako cizího jazyka. Pro analýzu byly vybrány dvě lekce z učebnice Deutsch mit Max. Práce obsahuje vlastní sbírku cvičení k vybraným lekcím.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on conveying the lexicon, specifically lexical areas in the chosen textbook that introduce German as a foreign language. There is analysis of two lessons of the textbook Deutsch mit Max in the thesis. The thesis contains one's own collection of exercises related to the chosen lessons.
Klíčová slova
lexikální pole, slovní zásoba, učebnice němčiny jako cizího jazyka
Klíčová slova v angličtině
lexical area, lexicon, textbook introducing German as a foreign language
Zásady pro vypracování
1. prostudování odborné literatury vztahující se k tématu
2. stanovení cílu a metod práce
3. zpracování teoretické části práce
4. zpracování praktické části práce
5. shrnutí celé problematiky a vyvození závěru pro pedagogickou praxi
Zásady pro vypracování
1. prostudování odborné literatury vztahující se k tématu
2. stanovení cílu a metod práce
3. zpracování teoretické části práce
4. zpracování praktické části práce
5. shrnutí celé problematiky a vyvození závěru pro pedagogickou praxi
Seznam doporučené literatury
ANTOŠOVÁ, J. (1997) Einführung in das Fach Didaktik des Fremdsprachenunterrichts.
JANÍKOVÁ, V. Osvojování cizojazyčné slovní zásoby.
TSCHIRNER, E. (2008) Grundwortschatz. Deutsch als Fremdsprache nach Themen - Übungsbuch.
Seznam doporučené literatury
ANTOŠOVÁ, J. (1997) Einführung in das Fach Didaktik des Fremdsprachenunterrichts.
JANÍKOVÁ, V. Osvojování cizojazyčné slovní zásoby.
TSCHIRNER, E. (2008) Grundwortschatz. Deutsch als Fremdsprache nach Themen - Übungsbuch.