Hlavním cílem předkládané práce je vytvoření profilu typického lázeňského klienta ve vybraných lázních Jihočeského kraje. Profil byl vytvořen na základě primárního výzkumu v Lázních Aurora Třeboň, v Bertiných lázních Třeboň a v Lázních Bechyně.
Anotace v angličtině
The main goal of the master thesis is the creation of the profile of a typical spa client in selected spa of the Region of South Bohemia. The profile was created upon the data of the primary investigation in Aurora Spa in Třeboň, Berta's Spa in Třeboň and Bechyně Spa.
Klíčová slova
cestovní ruch, lázeňství, wellness, profil klienta, Jihočeský kraj
Klíčová slova v angličtině
Tourism, balneology, wellness, client's profile, South Bohemia
Rozsah průvodní práce
83 s. (121 676 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem předkládané práce je vytvoření profilu typického lázeňského klienta ve vybraných lázních Jihočeského kraje. Profil byl vytvořen na základě primárního výzkumu v Lázních Aurora Třeboň, v Bertiných lázních Třeboň a v Lázních Bechyně.
Anotace v angličtině
The main goal of the master thesis is the creation of the profile of a typical spa client in selected spa of the Region of South Bohemia. The profile was created upon the data of the primary investigation in Aurora Spa in Třeboň, Berta's Spa in Třeboň and Bechyně Spa.
Klíčová slova
cestovní ruch, lázeňství, wellness, profil klienta, Jihočeský kraj
Klíčová slova v angličtině
Tourism, balneology, wellness, client's profile, South Bohemia