Informace o kvalifikační práci Aufbau eines dynamischen Customer-Relationship-Managements in Hochschulen vor dem Hintergrund lebenslangen Lernens--Modelltheoretische Betrachtung am Beispiel der Zielgruppe der Alumni
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Anotace, Anotace v angličtině, Klíčová slova, Klíčová slova v angličtině, Přílohy volně vložené, Rozsah práce
Hlavní téma
Budování dynamického Customer-Relationship-Managemntu na vysokých školách na pozadí celoživotního vzdělávání - modelová teoretická studie na příkladu cílové skupiny absolventů.
Hlavní téma v angličtině
The Construction of a Dynamic Customer-Relationship-Managements in Termary Education Against the Backdrop of Lifelong Learning-Atheoretical Reflection Using the Example of Alumni as an Interest Group
Název dle studenta
Aufbau eines dynamischen Customer-Relationship-Managements in Hochschulen vor dem Hintergrund lebenslangen Lernens--Modelltheoretische Betrachtung am Beispiel der Zielgruppe der Alumni