Děti trpící poruchou ADHD představují pro rodiče i učitele ?velký oříšek?, jak najít tu správnou cestičku přístupu k těmto dětem. Na jejich rané výchově, vzdělávání a začlenění do společnosti závisí kvalita jejich budoucího života. Při nesprávném zacházení a vedení těchto dětí, může dojít k řadě dalším psychickým, ale i zdravotním potížím.
Anotace v angličtině
Children suffering from ADHD mean for their parents as well as their teachers ?a hard case to crack? concerning looking for the right attitude to these children. The quality of their future life depends on their early nurture, education and incorporation in the society. Improper treatment and guidance of these children may result in several other mental and health problems.
Klíčová slova
Hyperaktivita, integrace, symptomy, impulzivita, spolupráce
Děti trpící poruchou ADHD představují pro rodiče i učitele ?velký oříšek?, jak najít tu správnou cestičku přístupu k těmto dětem. Na jejich rané výchově, vzdělávání a začlenění do společnosti závisí kvalita jejich budoucího života. Při nesprávném zacházení a vedení těchto dětí, může dojít k řadě dalším psychickým, ale i zdravotním potížím.
Anotace v angličtině
Children suffering from ADHD mean for their parents as well as their teachers ?a hard case to crack? concerning looking for the right attitude to these children. The quality of their future life depends on their early nurture, education and incorporation in the society. Improper treatment and guidance of these children may result in several other mental and health problems.
Klíčová slova
Hyperaktivita, integrace, symptomy, impulzivita, spolupráce
1) Studium odborných pramenů
2) Vypracování teoretické části bakalářské práce
3) Šetření v praxi
4) Vypracování praktické části bakalářské práce
5) Závěr
Zásady pro vypracování
1) Studium odborných pramenů
2) Vypracování teoretické části bakalářské práce
3) Šetření v praxi
4) Vypracování praktické části bakalářské práce
5) Závěr
Seznam doporučené literatury
1) Staňková,L. Nesoustředěné a neklidné dítě ve škole, Praha: Portál, 1999 ISBN 80 - 7178 - 287 - 4
2) Šmelová,E. Mateřská škola Teorie a praxe, Olomouc: UP, 2004 ISBN 80 - 244 - 0945 - 8
3) Lebeer,JO, Programy pro rozvoj myšlení dětí s odchylkami vývoje, Praha, Portál, 2006 ISBN 80 - 7367 - 103 - 4
4) Pokorná,V. Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování, Praha: Portál, 2001 ISBN 80 - 7178 - 570 - 9
5) RVP PV 2004
Seznam doporučené literatury
1) Staňková,L. Nesoustředěné a neklidné dítě ve škole, Praha: Portál, 1999 ISBN 80 - 7178 - 287 - 4
2) Šmelová,E. Mateřská škola Teorie a praxe, Olomouc: UP, 2004 ISBN 80 - 244 - 0945 - 8
3) Lebeer,JO, Programy pro rozvoj myšlení dětí s odchylkami vývoje, Praha, Portál, 2006 ISBN 80 - 7367 - 103 - 4
4) Pokorná,V. Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování, Praha: Portál, 2001 ISBN 80 - 7178 - 570 - 9
5) RVP PV 2004