|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KGG / QGAM
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KGG
/
QGAM
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Didactic Games in Geography
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
1
[HOD/TYD]
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
9 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Lectures are aimed at the theory of didactic games and competitions (definition, typology). Students will be acquainted with different types of didactic games (simple educational games, interactive and multimedia games, board games, simulation games, outdoor games etc.) as well as with advantages and pitfalls of using educational games in the classroom. Students will also learn how to create their own educational games. The course is recommended to students, who want to become teachers.
|
Požadavky na studenta
|
Knowledge in general didactics.
|
Obsah
|
1. educational games and competitions 2. typology of educational games 3. creation of games 4. simple educational games 5. interactive multimedia games 6. board games 7. simulation games 8. outdoor games
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Ahlqvist, O. and C. Schlieder. Geogames and Geoplay. Cham: Springer, 2018.
-
Základní:
Nunes da Silva, Christian. Interactive Digital Games for Geography Teaching and Understanding Geographical Space. Creative Education, 2015, 6, 692-700, 2015.
-
Doporučená:
GeoGames Lab web portal
-
Doporučená:
Bělík, V. a K. Janiš. Motivační náměty do výuky zeměpisu. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008. ISBN 9788070418864.
-
Doporučená:
Hansen Čechová, B. Nápadník pro rozvoj klíčových kompetencí ve výuce. Praha: www.scio.cz, 2006. ISBN 8086910539.
-
Doporučená:
Robinson G. M., Hardman M., Matley R. J. Using games in geographical and planning-related teaching: Serious games, edutainment, board games and role-play. , 2021.
( DOI: http://dx.doi.org/10.4236/ce.2015.67070 )
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Distanční forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Domácí příprava na výuku
|
26
|
Příprava na zkoušku
|
13
|
Celkem
|
39
|
Kombinovaná forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Semestrální práce
|
39
|
Celkem
|
39
|
Prezenční forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
39
|
Celkem
|
39
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Elementary knowledge in general didactics, English language on the communicative level. |
Získané způsobilosti |
1. Students will learn how to orient in the theory of didactic games and competitions (definition, typology) 2. Students will learn the advantages and pitfalls of the use of educational games in the classroom 3. Students will learn how to use educational games in teaching geography 4. Students will be able to understand existing educational games, they will be able to use or appropriately adapted these games for specific situations (specific class, year, pupils, environment-study curriculum, etc.) 5. Students will be able to create their own educational games of different types (desktop, simulation etc.).
|
Vyučovací metody |
- Demonstrace
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|